X





X




X




Feedback

Front desk

Vino cu un PRIETEN pana la 31.08!

FRONT DESK OFFICER,
ambasadorul clinicii tale

– curs de perfecționare –

2 zile de aprofundare, 5 domenii de studiu

26, 27 ianuarie 2018 București

RECEPȚIA nu este un call center. Este mai mult decât atât!

Angajatul din Front Desk (recepție) este prima persoană din clinica ta care influențează pacienții să te aleagă și care poate contribui semnificativ la retenția acestora. Investește în Front Desk și vei observa în scurt timp beneficiile:

  • Mai multe consultații programate
  • Optimizarea orarului de programări
  • Comunicarea îmbunătățită cu pacienții
  • Eliminarea greșelilor ce țin de încasări și facturare
  • Organizarea și monitorizarea sarcinilor administrative
  • Eficientizarea programului din clinică
  • Mai multe încasări și mai puține creanțe
  • Îmbunătățirea protocolului de întâmpinare a pacienților noi

Sub îndrumarea ADOM, în doar 2 zile îți poți pregăti echipa să fie organizată, să atingă obiectivele stabilite și să învețe să comunice corect în orice situație, fie direct, fie la telefon sau prin e-mail.

De ce nu ar trebui să ratezi acest curs?

Vrei să câștigi încrederea pacienților

Ai nevoie de o persoană care să rezolve conflictele

Îți dorești un bun speaker și negociator

Știi că prima impresie contează

PROGRAM

Vineri, 26 ianuarie
9:00–11:00 Sarcini și responsabilități Front Desk Officer Andreea Necula
11:00-13:00 Indicatori de performanță Aura Pătru
13:00-14:00 Pauza de masa
14:00–17:00 Managementul programărilor Bianca Nichescu
Sâmbătă, 27 ianuarie
9:00-11:00 Management operațional Bianca Nichescu
11:00–13:00 Comunicare și managementul conflictelor Aura Pătru și Erika Ionescu
13:00-14:00 Pauza de masa
14:00-17:00 Marketing și vânzări Erika Ionescu

BILETE

FĂ PRIMUL PAS CĂTRE SUCCESUL CABINETULUI TĂU DENTAR

PREȚ BILET

350€

Acces la curs

Mapa cursantului

Lunch

Business networking

Coffee breaks

PREȚ BILET

Ofertă EARLY BIRD!

Înscrie-te până în 30.11 și beneficiezi de

50€ REDUCERE

TRAINERI

Aura Pătru

Human Resources Consultant

Cursuri predate: Indicatori de performanță, Comunicare și managementul conflictelor

Aura Pătru are o experiență de peste 12 ani în domeniul Resurselor Umane și peste 5 ani în consultanță de business. În cadrul companiilor cu care a colaborat a reușit să dezvolte 2 departamente de HR și o linie de business. Expertiza în business i-a fost certificată în 2008 prin primirea premiului „HR Best Practice” la Conferința Internațională de HR-GfK, Nuremberg, Germania. Din 2011, Aura a intrat într-un program intens de dezvoltare a abilităților și competențelor profesionale primind certificări în: crearea și implementarea sistemelor de recrutare și selecție, a sistemelor de evaluare, tehnici avansate de coaching pentru manageri și leadership coaching, diagnoza organizațională, crearea și implementarea sistemelor și proceselor HR, consultanță în management strategic.

Andreea Necula

HR Manager la Dent Estet

Cursuri predate: Sarcini și responsabilități Front Desk Officer

Andreea Necula și-a dezvoltat cariera în domeniul HR, având o experiență considerabilă în recrutare și integrare, dar și expertiză în implementarea sistemelor de indicatori de performanță. Dezvoltarea sa profesională a continuat cu numeroase cursuri de formare în domeniul resurselor umane, iar mai departe, Andreea este pregătită să împărtășească mici secrete despre motivarea echipei și despre urmărirea indicatorilor de performanță a angajaților.

Erika Ionescu

Director de Comunicare și Marketing la Dent Estet

Cursuri predate: Comunicare și managementul conflictelor, Marketing și vânzări

Erika Cioată este una dintre persoanele cele mai determinate să îmbunătățescă modul în care se dezvoltă clinicile private din ţara noastră, dar şi aşteptările pacienţilor. De ce? Pentru că are convingerea că “suntem în România” nu este o scuză pentru serviciile oferite de clinicile dentare sau medicale şi nici pentru resemnarea pacienţilor nemulţumiţi de serviciile primite.
Cu o pregătire temeinică în domeniul comunicării şi marketingului strategic, Erika Cioată şi-a orientat natural cariera înspre zona medicală, ocupând funcţia de PR Manager al grupului de clinici DENT ESTET şi participând apoi la extinderea sa la nivel naţional, în calitate de Regional Manager. A lucrat o perioadă în cadrul sistemului de stat pentru a înţelege care sunt lacunele şi limitările cu care se confruntă antreprenorii din România, moment definitoriu pentru implicarea în crearea unui instrument de creştere organică a pieţei de servicii stomatologice private din ţara noastră: ADOM.

Bianca Nichescu

Coordonator Dep. Front Desk la DENT ESTET

Cursuri predate: Managementul programărilor, Management operațional

Alexandru Negrea este un specialist în marketing online și stăpânește foarte bine toate instrumentele de promovare online pe care le pune la dispoziție Facebook. Acesta este coordonator al departamentului de Facebook Marketing în cadrul agenţiei Spada și trainer la Social Media School, platforma de training-uri specializată pe social media. Cursurile sale ajută clinicile dentare să devină vizibile în mediul online, unde își pot promova ofertele sau pot crește numărul de pacienți.

„Din istoria DENT ESTET de 18 ani am învățat că succesul stă de multe ori în prima impresie pe care și-o formează pacientul despre clinica noastră. Tocmai de aceea trebuie să investim constant în perfecționarea echipei de la recepție.”
Dr. Oana Taban
Fondator & Preşedinte ADOM
Dr. Oana Taban
Fondator & Preşedinte ADOM

„În 18 ani de management medical am învăţat că succesul în acest domeniu se datorează în egală măsură actului medical ireproşabil şi serviciilor complementare care aduc plus-valoare clinicii. DENT ESTET este exemplul viu al importanţei managementului în evoluţia unui cabinet stomatologic.”

Ce spun cursanții noștri

„Personalul din recepție este ca o carte de vizită a clinicii stomatologice! De aceea, abilitățile de comunicare ale angajaților sunt foarte importante. Din fericire există ADOM, locul în care învață cele mai bune metode de abordare a pacienților pentru generarea de răspunsuri pozitive”

Elena Vladu
Front Desk Coordinator
Clinica WhiteKiss, Craiova

„Atunci când mi-am stabilit planul de dezvoltare primul pas a fost acela de a forma o echipă la recepție care să atragă pacientii spre cabinetul nostru și să-i convingă că au făcut cea mai bună alegere. Front desk-ul reprezintă imaginea cabinetului și cu siguranță ne dorim să fie una impecabilă.”

Diana Vulpoiu
Medic stomatolog
cabinet individual, București

Cei care ne sprijină permanent

Fă primii pași către succesul clinicii tale dentare

Înscrie-te acum!

Nume şi prenume *

Email *

Nr. de telefon *

Oraş*

Clinică*

Mesaj

CONTACTEAZĂ-NE!

Suntem doar la un mail/telefon distanță!
Bd. Aviatorilor 27, Sector 1, București
0755 222 040
office@dentalmanagers.ro
www.dentalmanagers.ro

ADOM © Copyright 2017