X





X




X




Feedback

Descriere cursuri2

HR MANAGEMENT: O ECHIPA MOTIVATA ESTE O ECHIPA PERFORMANTA

deeaProfesor: Andreea Necula

Descriere curs: Poti deveni un manager excelent fara sa devii un bun leader, dar nu poti deveni un leader excelent fara sa devii un bun manager. Iar orice manager bun stie cum sa isi aleaga, pregateasca si motiveze angajatii!

La finalul primului modul vei stii sa:

  1. definesti o structura organizatorica clara (organigrama, design post, limite de competenta si decizie)
  2. conturezi cadrul legislativ al unei clinici si sa coordonezi administrarea de personal
  3. angajezi oamenii potriviti printr-o recrutare si selectie eficienta
  4. creezi planuri de integrare si de cariera care sa-ti garanteze retinerea angajantilor care corespund atat profesional cat si atitudinal
  5. evaluezi performantele angajatilor si le corelezi cu alte sisteme precum:  promovarea, sistemul de compensatii si beneficii, dezvoltarea competentelor si expertizelor.

Al doilea modul de HR te va invata CUM SA:

  1. creezi o echipa eficienta
  2. motivezi angajatii (sistemele de motivare)
  3. abordezi o situatie critica de relationare cu un angajat care are probleme fie de disciplina, fie de performanta. Social Media Strategy

INTRODUCERE IN SOCIAL MEDIA

Profesor: Alexandru Negrea

Descriere curs: Acesta este un curs introductiv in Social Media, pe care oricine administreaza un cabinet dentar ar trebui sa il parcurga pentru a comunica eficient retele precum Facebook, Twitter etc. Vorbim despre retele de socializare, despre colaborarea cu bloggerii, despre cum s-a modificat comunicarea corporatista odata cu dezvoltarea internetului si despre beneficiile acestei transformari.
Comunicarea eficienta in Social Media genereaza cresterea numarului de pacienti si fidelizarea lor.

CUM SA TRANSFORMI PRIMA VIZITA INTR-O RELATIE PE TERMEN LUNG

aura-patruProfesor: Aura Patru

Descriere curs: Prin intermediul acestui curs vom demostra si argumenta importanta unui Customer Care dedicat practicii stomatologice, urmarind ca la sfaritul celor 2 module sa atingem excelenta in PATIENT CARE. Impreuna vom descoperi metode eficiente de a identifica nevoile si asteptarile pacientului, conturand importanta unei solutii personalizate de tratament.
Vom invata cum sa prezentam planul de tratament si aspectele financiare ale cestuia, propunand solutii ce cresc nivelul de acceptare a tratamentului recomandat.
Vom implementa proceduri eficiente de management pentru pacientii dificili sau adaptate situatiilor conflictuale, prin intelegerea beneficiilor unei comunicari pozitive sau chiar a unei confruntari constructive.
Vom dezvolta sisteme de management ale pacientilor existenti cu scopul de a creste fluxul de pacienti noi si de a asigura profitabilitatea cabinetului dentar.
Vom demostra ca fiecare interactiune cu pacientul este o oportunitate de a-i depasi asteptarile!

CRESTE GRADUL DE ACCEPTARE A PLANURILOR DE TRATAMENT 

C-Taban-261x300Profesor: Cristian Taban

Descriere curs: Cursul are ca obiectiv intelegerea felului in care Atitudinea si Comportamentul afecteaza Cumpararea si Vanzarea.

Imbunatatirea Abilitatilor de ascultare – cheie in comunicarea cu Clientul.

Cum sa punem Intrebari pentru ca sa intelegem starea actuala, sa identificam Problemele clientului, sa exploram Consecintele si costurile acestora, sa determinam Beneficiile aduse de rezolvarea problemelor. Vom invata tehnici de vanzari si negociere care sa ne ajuta sa face toate acestea cat mai eficient, in functie de specificul fiecarui pacient. De asemenea, vom identifica cele mai eficiente tactici de contracarare in cazul pacientilor agresivi.

Pe scurt, acest curs planifica, evalueaza, prezinta situatia existenta folosind un sistem structurat si implementeaza activitati care Mentin si Cresc Businessul Medical.

CRESTE GRADUL DE ACCEPTARE A PLANURILOR DE TRATAMENT

erikaProfesor: Erika Cioata

Descriere curs: Orice proces de branding trebuie sa fie insotit de o strategie de comunicare eficienta, care sa te ajute sa iti atingi obiectivele debusiness.Vei invata ce sa identifici profilul potentialilor si actualilor pacienti, vei primi solutii concrete pentru a comunica eficient din punct de vedere al costurilor si rezultatelor cu diferite tipuri de public tinta. De asemenea, la finalul cursului vei stii cum sa construiesti mesajele astfel incat sa ai o comunicare unitara, ce sa urmaresti la comunicatele, stirile si advertorialele realizate pentru clinica si cum sa urmaresti intotdeauna principiul “saving costs”.

Dupa doar 3 ore de curs vei stii cum sa iti construiesti reputatia in 3 pasi: 

  1. printr-un mix de marketing corect;
  2. prin materiale scrise unitare si directionate eficient si
  3. prin intermediul celei mai vechi forme de promovare: networkingul.

O campanie de comunicare costisitoare nu iti garanteaza un rezultat eficient, insa una corecta iti aduce beneficii financiare in cel mai scurt timp.

PUBLICITATE ONLINE: TOT CE TREBUIE SA STII DESPRE GOOGLE 

ignat-350Profesor: Cristian Ignat

Descriere curs: O mare parte din clientii unei clinici stomatologice au un smartphone de care nu se dezlipesc. Cel mai probabil au cautat pe Google Maps cum sa ajunga la clinica.
Unii chiar au cautat, folosind Google Maps, cea mai apropiata clinica (de casa sau de serviciu).
Si aproape toti cei de mai sus s-ar bucura sa gaseasca un Wifi fara parola la sediul clinicii, pentru a-si face asteptarea mai placuta.
Strategia de relatii cu clientii trebuie sa fie pregatita pentru generatia digitala. Despre strategii eficiente de a atrage si de a pastra consumatorii digitali intr-un modul util si captivant prezentat de Cristian Ignat, specialist in ramuri ale marketingului digital.

GESTIONAREA RELATIEI CU BANCA

Irina Zamfirescu PBRProfesor Irina Zamfirescu

Descriere curs: Cabinetul medical de stomatologie este o afacere si, la fel ca oricare alta, are nevoie de parteneriatul cu o banca pentru derularea operatiunilor si chiar pentru finantarea activitatii sale.

In cadrul acestui curs vei invata:

  • Totul despre elementele de legislatie: CMI vs.SRL vs. PFI
  • Tipurile de credite ce pot fi accesate de catre cabinetele stomatologice
  • Carduri si instrumente de economisire
  • Utilizarea terminalelor POS