­čô▓CallTrack ÔÇô noul t─âu instrument de optimizare al clinicilor dentare

­čô▓CallTrack ÔÇô noul t─âu instrument de optimizare al clinicilor dentare

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

├Än calitate de lider educa╚Ťional ├«n management dentar, rolul Asocia╚Ťiei Dental Office Managers (ADOM) este s─â ghideze antreprenorii ├«n stomatologie c─âtre cele mai calitate ╚Öi eficiente strategii de cre╚Ötere. Iar ├«ntotdeauna acestea au fost testate ╚Öi validate prin implementarea sau utilizarea ├«n cadrul clinicilor DENT ESTET.

De aceea, subiectul materialului de ast─âzi este integrarea CallTrack-ului ├«n dezvoltarea business-ului ╚Öi ├«n cre╚Öterea calit─â╚Ťii serviciilor oferite, iar furnizorul recomandat pentru acesta este While1 Software (Rom├ónia).

Centrala telefonic─â (CallTrack) reprezint─â cel mai complex sistem de gestionare al apelurilor clinicii sau cabinetului t─âu. Acesta ├«nregistreaz─â toate apelurile primite, num─ârul apelurilor finale ╚Öi ale fiec─ârui apelant, conversa╚Ťia dintre angajat ÔÇô pacient, preia apelul pacientului atunci c├ónd recep╚Ťia este deja angajat─â ├«ntr-o conversa╚Ťie ╚Öi nu numai.
Apari╚Ťia centralei telefonice a fost dedicat─â companiilor mari care comunicau foarte mult telefonic cu interioare (├«ntre departamente/ birouri), iar apelurile nu erau taxate.
Însă dezvoltarea sistemului telefonic (CallTrack) a beneficiat de posibilitatea personalizării, așadar în prezent nu cantitatea definește nevoia de a integra centrala telefonică în activitatea clinicii sau a cabinetului, ci calitatea acesteia.
Aceast─â dezvoltare a ├«ncurajat foarte mult inclusiv firmele mici ╚Öi medii s─â acceseze beneficiile utiliz─ârii unei centrale telefonice, iar ast─âzi este un serviciu care nu se adreseaz─â doar companiilor mari, ci tuturor antreprenorilor care doresc s─â fac─â o investi╚Ťie pe termen lung cu rezultate garantate.

Efectul CallTrack asupra business-ului t─âu

Beneficiile CallTrack-ului sunt at├ót la nivel de pacien╚Ťi, c├ót ╚Öi la nivel de echip─â. Iar asocierea cu un CRM (Customer Relationship Management) permite ╚Öi administrarea task-urilor zilnice.
Pentru c─â este ├«ntr-adev─âr o investi╚Ťie pe termen lung cu eficien╚Ťa unor rezultate garantate, vom eviden╚Ťia avantajele pe care CallTrack-ul le ofer─â, pe direc╚Ťiile de interes ale clinicii tale.

Beneficii pentru pacien╚Ťi ÔÇô experien╚Ťa lor ├«n clinica ta ├«ncepe de la primul contact telefonic

  • Reduce timpul necesar proces─ârii unui apel telefonic;
  • Permite salut─âri personalizate
  • Call-forwarding – redirec╚Ťionarea apelurilor c─âtre un alt num─âr de telefon fix sau mobil
  • Cre╚Öte nivelul de satisfac╚Ťie al clien╚Ťilor;
  • Voicemail ÔÇô clien╚Ťii ├«╚Ťi pot ─âsa un mesaj atunci c├ónd nimeni din firm─â nu este disponibil
  • Music-on-hold – clien╚Ťii nu vor primi ton de ocupat, ci vor intra ├«ntr-o coad─â de a╚Öteptare cu o muzic─â pe fundal
  • Program de lucru – se poate seta un anumit mesaj atunci c├ónd se primesc apeluri ├«n afara programului de lucru

Beneficii pentru echip─â ÔÇô ofer─â angaja╚Ťilor t─âi cele mai puternice ╚Öi eficiente instrumente de fidelizare ╚Öi de ├«ndeplinire a obiectivelor

  • Cre╚Öte nivelul de eficien╚Ť─â al departamentului de rela╚Ťii clien╚Ťi;
  • CallCenter – func╚Ťii avansate: definire agen╚Ťi, ascultare apeluri, cozi de a╚Öteptare, service level, etc.
  • ├Änregistrare apeluri ÔÇô po╚Ťi opta pentru ├«nregistrarea apelurilor primite sau efectuate
  • Gestionarea situa╚Ťiilor din recep╚Ťie cu prioritate, av├ónd acces la contactul persoanei care sun─â
  • Recuperarea apelurilor pierdute

Beneficii directe pentru business – gestiona╚Ťi-v─â echipele, c├ó╚Ötiga╚Ťi informa╚Ťii ╚Öi optimiza╚Ťi performan╚Ťa

  • CallTrack se poate integra cu marea majoritatea a CRM-urilor;
  • CallTrack este o solutie 100% personlizabil;
  • Transferare apeluri – un apel la care deja s-a raspuns poate fi transferat catre un numar interior sau catre un numar exterior de fix sau mobil
  • Apeluri nepreluate – primesti e-mail cu toate apelurile nepreluate
  • Rapoarte si statistici – status utilizatori, numar de apeluri primite/efectuate
  • Costuri lunare predictibile – abonament lunar in functie de numarul de utilizatori
  • Comunicare campanii active
  • Scalabilitate instantanee – se pot adauga oricand noi utilizatori
  • Dezvoltarea procesului de HR (integrare, monitorizare ╚Öi evaluare), at├ót local, c├ót ╚Öi de la distan╚Ť─â

Foarte important dup─â instalarea ├«ntregului sistem CallTrack este s─â ├«╚Ťi informezi ├«ntreaga comunitate de pacien╚Ťi c─â toate apelurile sunt ├«nregistrate. Iar comunicarea trebuie direc╚Ťionat─â c─âtre beneficiile pe care le au ei ╚Öi anume c─â scopul este ├«mbun─ât─â╚Ťirea serviciilor de comunicare ╚Öi rela╚Ťionare cu pacien╚Ťii, controlul situa╚Ťiilor nepl─âcute ╚Öi preluarea garantat─â a apelurilor telefonice.

 

Furnizorul recomandat de ADOM pentru CallTrack este While1 Software (România).

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.
2020-05-05T14:13:03+03:00 mai 5th, 2020|blog, stiri|

Aboneaza-te la newsletter

Formular de contact