3 greșeli costisitoare pe care le poți face la început de drum în managementul dentar

3 greșeli costisitoare pe care le poți face la început de drum în managementul dentar

Managementul unei clinici dentare este plin de provocări și de capcane. Fiecare decizie trebuie să fie bine analizată înainte de a fi aplicată. Greșelile de la început de drum riscă să afecteze întreaga evoluției a clinicii dentare și să te pună într-o situație dificilă din toate punctele de vedere.

Pentru a ne asigura că pornești cu dreptul în noul business, îți prezentăm în continuare 3 greșeli frecvente pe care le fac managerii la început de drum și sperăm că te vei feri de ele:

1. Ești prea încrezător

155756-OUETFN-134Încrederea în abilitățile proprii este foarte bună, însă dacă se exagerează cu acest lucru poate determina un management neglijent. Mai pe românește, riscăm să ne culcăm pe o ureche și să nu mai vedem potențialele riscuri. În plus, managerii mult prea încrezători riscă să nu fie populari în rândul angajaților deoarece vorbesc despre o afacere bună, dar nu reușesc s-o demonstreze și prin performanțe reale.

Pentru a oferi echilibru echipei, un manager bun trebuie să fie modest în privința abilităților sale în fața celorlalți angajați, iar astfel le poate câștiga respectul. Este important să demonstrezi că poți să te ridici la nivelul așteptărilor.

2. Ești distant cu angajații

Așadar, o colaborare prietenoasă între manager și echipă va aduce doar beneficii pentru clinica dentară. Angajații se adaptează imediat la două calități ale personalității managerului – competența și prietenia lui. Dacă aceștia nu vor găsi astfel de repere atunci există riscul ca fiecare membru al echipei să lucreze după propriile sale convingeri și planuri.

Competența managerului este importantă deoarece fără ea nu poate fi luat în seamă – indiferent dacă asta e bine sau rău.

3. Nu reușești să ții emoțiile sub control

Este esențial ca managerii să acționeze profesional și obiectiv – nu te grăbi să te enervezi sau să judeci atunci când apar probleme. Angajații își pierd încrederea în managerii pe care îi simt că nu-și pot controla emoțiile indiferent de situație.

De asemenea, ține sub control problemele de acasă atât timp cât lucrezi cu o echipă. Nu te lăsa influențat de o situație personală și încearcă să câștigi respectul angajaților.

*

Provocările sunt numeroase, dar trebuie să fii atent la primii pași pentru a te îndrepta în direcția potrivită. Un eșec la început este foarte costisitor și riscă să te facă să-ți pierzi încrederea în succesul propriei clinici dentare.

2018-08-28T18:23:10+03:00 aprilie 28th, 2017|blog|

Aboneaza-te la newsletter