Un cont de LinkedIn te ajuta sa atragi persoane valoroase pentru business-ul tau medical si sa prospectezi piata pentru oportunitati de a te dezvolta. In plus, creste semnificativ gradul de incredere in profesionalismul clinicii.
Stim cu totii ca mediile de socializare online sunt surse pretioase de pacienti, parteneri si informatii despre concurenta. Totusi, cati dintre noi exploram potentialul retelei profesionale LinkedIn?
Multe persoane cred ca LinkedIn este o retea pentru cei care cauta sau ofera locuri de munca. Bineinteles, te ajuta si in recrutarea medicilor sau a personalului non-medical. Un studiu din 2013 arata, insa, ca 84% dintre utilizatorii LinkedIN au gasit multiple oportunitati de business pe aceasta retea sociala.
Pe scurt, LinkedIN reprezinta un mediu in care este util sa fim prezenti si, in continuare, iti prezentam cinci argumente in acest sens.
- Ai ocazia sa iti apropii pacientii
Publica articole, videoclipuri, infografice sau fotografii care ii intereseaza pe pacientii existenti sau pe cei care iti doresti sa devina pacientii clinicii. Astfel, le vei oferi motive sa iti urmareasca activitatea online si sa apeleze la serviciile tale.
Posteaza ori de cate ori ai ceva interesant de comunicat. Cu cat transmiti mai multe informatii, cu atat vei atrage mai multe persoane. La o frecventa de 20 de postari pe luna, in medie, mesajele ajung la circa 60% din persoanele abonate la contul de LinkedIN al clinicii. Este recomandat sa faci trimitere, prin link-uri, si la site-ul clinicii – unde potentialii pacienti sau parteneri vor gasi informatii detaliate despre ceea ce publici pe LinkedIn.
- Este un mediu potrivit pentru a introduce produse si servicii noi
Cele mai intalnite motive pentru care persoanele urmaresc conturile de LinkedIn ale clinicilor stomatologice sunt: promotiile si discount-urile, informatiile despre cele mai noi servicii/produse, patient care si posibilitatea de a-si spune parerea despre serviciile primite. In acest context, ce mediu online poate fi mai bun pentru lansarea unui nou serviciu/produs si promovarea lui in randul pacientilor?
- Te diferentiezi de concurenta
LinkedIn este un mediu care iti ofera libertatea de a evidentia ceea ce te diferentiaza de clinicile concurente. Publica noutati despre cabinet (instalarea unui nou unit, achizitionarea unui nou echipament, angajarea unui medic renumit etc.). Foloseste infografice, povesti scurte despre activitatea angajatilor si fotografii reale din cabinet, pentru a dovedi transparenta si deschiderea clinicii.
Expertii recomanda cateva tipuri de mesaje specifice, care ajuta pacientii sa aleaga clinica ta in detrimentul concurentei. Daca atragerea pacientilor prin LinkedIn este un subiect care te intereseaza, te poti inscrie la cursuri tinute de specialisti in marketing stomatologic, cum este si Scoala Dental Office Managers.
- Gasesti angajatii potriviti pentru clinica ta
Profilurile de LinkedIn pot spune multe despre cat de profesioniste sunt persoanele pe care intentionezi sa le angajezi in clinica. De exemplu, poti observa cat timp au stat la locurile de munca anterioare, ce recomandari au primit de la colegi/superiori ierarhici, ce rezultate au obtinut de-a lungul timpului etc. In acest fel, identifici cei mai potriviti candidati pentru postul pe care doresti sa angajezi.
In plus, un profil de LinkedIn bine gestionat poate atrage prin el insusi oameni valorosi in clinica, oameni care cauta un loc de munca apropiat de valorile si de principiile lor.
- Clinica este mai usor de gasit cand este cautata pe internet
Google si alte motoare de cautare online aduc cu prioritate conturile de LinkedIn pe monitoarele celor care cauta informatii despre clinici dentare. De aceea, este important sa existe un cont de LinkedIn al cabinetului si sa fie actualizat constant cu articole, link-uri, fotografii si videoclipuri.
Un cont de LinkedIn intretinut cu grija te va ajuta sa atragi oamenii potriviti in jurul business-ul tau stomatologic si, implicit, va sustine eforturile de a dezvolta activitatea clinicii.
Daca ai deja un cont de LinkedIn al clinicii tale, sau vei avea in curand, te invitam sa faci parte din Grupul Dental Office Managerilor din Romania, o comunitate de profesionisti preocupati de cresterea cabinetelor pe care le conduc.