5 secrete reale si testate ale reusitei marketingului clinicii dentare

5 secrete reale si testate ale reusitei marketingului clinicii dentare

homepage-624x416Clinica dentara este un business. Frumos, nobil, care le asigura oamenilor sanatatea si ii face sa zambeasca…. dar care are toate coordonatele unei afaceri ce trebuie sa creasca pe piata de profil. Iar un Dental Office Manager care nu intelege importanta reputatiei clinicii dentare nu va putea face fata concurentei, din ce in ce mai atenta la felul in care se dezvolta. Cum ai grija de reputatia clinicii tale? Cum iesi in evidenta in fata actualilor si viitorilor pacienti? 1) Imbunatateste permanent strategia de patient care! Oamenii se aseamana foarte mult atunci cand vine vorba despre modul in care isi doresc sa fie tratati. Cu multa grija, cu respect, iar daca se poate cu un spirit intuitiv dezvoltat care sa le rezolve problema inainte de a o exprima. Cum devine clinica ta cea mai “grijulie”? Avand un numar relativ mic de pacienti comparativ cu un magazin sau un restaurant, poti gasi intern solutii pentru a duce totul la urmatorul nivel. Organizeaza sedinte lunare cu intreaga echipa pentru a discuta ce solutii noi de patient care puteti introduce in clinica. Te va uimi creativitatea colegilor! 2) Construieste relatii de durata Stii deja ca cea mai buna reclama este cea a pacientilor multumiti, care nu recomanda doar calitatea actului medical, ci si deschiderea cu care au fost primiti si energia pozitiva pe care au simtit-o intotdeauna in clinica. Cum ii creezi o stare de bine pacientului, inca de la prima vizita? Avand grija ca personalul din receptie sa ii mentioneze numele atunci cand il saluta, sa isi exprime dorinta de a-i sta la dispozitie, sa se intereseze cu privire la starea sa dupa vizita in cabinet si sa intareasca gradul de profesionalism al medicului. 3) Respecta orele programarii O sala de asteptare plina cu pacienti nu inseamna ca medicii sunt foarte buni, ci denota o lipsa de organizare eficienta a timpului de lucru si, de asemenea, o lipsa de respect fata de pacient. Nu te lasa pacalit de vechile perceptii. Mentalitatea pacientului s-a schimbat, iar orele lungi de asteptare nu determina altceva in afara de nemultumirea pacientilor. Cum rezolvi problema? Asigurandu-te ca programarile sunt facute in functie de timpul necesar interventiei si discutiei cu pacientul. 4) Stabileste publicul tinta Toate mesajele pe care le folosesti in campaniile de marketing trebuie sa fie directionate catre un anumit public tinta. Chiar daca in clinica vin pacienti din categorii de varsta sau sociale diferite, este important sa iti construiesti mesajul intr-o singura directie. Cum stii care este publicul tau tinta? Alege o procedura pe care iti doresti sa o promovezi si gandeste-te ce pacienti au beneficiat cel mai mult de ea in trecut. 5) Renunta la promovarea constanta prin promotii Reducerile pot fi extrem de utile in unele cazuri, insa trebuie sa tii cont de frecventa lor. Cu cat vei avea mai multe perioade cu preturi reduse, cu atat pacientii tai vor “vana” mai mult perioada reducerilor si se vor raporta la preturi, nu la calitatea serviciilor oferite. Marketingul poate fi usor aplicat, atat intern, cat si extern. Insa nimic nu este mai daunator decat o campanie de marketing care sa nu fie sustinuta de servicii impecabile. Succes!

2018-09-02T13:27:49+03:00 iulie 30th, 2014|blog|

Aboneaza-te la newsletter

Formular de contact