Mi-aș dori sa îmi motivez echipa astfel încât să ofer pacientului o experiență deosebită!
Cum pot să fiu sigur de asta? Cum pot să planific așa ceva? Cum să construiesc un business plan?
Credem că medicul trebuie să respecte jurământul de veacuri al lui Hipocrate sau varianta modernă care este probabil Codul deontologic al medicului.
Credem că Medicina înseamnă diagnostic, prevenție, tratament, și avem ideea că medicina nu trebuie legată de profit, de investiții, de indicatori de performanță.
Care este adevarul oare?
Să nu uităm că, pentru un diagnostic corect, pentru a oferi un tratament optim, alinare și confort celor în suferință, medicina trebuie finanțată.
Iar fiecare proprietar de cabinet stomatologic a simțit, cel puțin o dată în toată activitatea sa, că nu dispune de suficiente fonduri pentru a performa. Inclusiv noi atunci când nu aveam suficiente cunostințe de management medical.
Voi putea să înlocuiesc un unit dentar vechi cu unul performant în iulie sau august? Voi avea resurse să motivez asistentele din echipa mea pe termen lung?
Voi reuși să îmi cumpăr la cabinet un microscop pentru endodonție? Când aș avea banii necesari?
Cum să știu aceste lucruri și să mi le planific din timp? Cum pot să calculez așa ceva?
Dar de ce sa îmi planific aceste achiziții? Sau cum să mi le planific?
Pentru a comunica pacienților mei că eu le ofer tratamente de durată, de calitate, pentru a putea oferi o experiență fără durere la dentist, pentru a transmite că eu, stomatologul lor, sunt preocupat nu numai de sănătatea orală, ci și de estetica dentară, ar trebui sa accesez o seamă de tehnologii noi.
Prin urmare trebuie să învăț să fac calcule corecte!
A motiva o echipă pe termen lung înseamnă a le oferi anumite condiții materiale, dar și satisfacții spirituale sau sociale. Și eu ca proprietar de cabinet sau clinică, dar și echipa mea trebuie să știm sigur că ne putem oferi și o viață personala mulțumitoare – și sursa nu este alta decât venitul realizat în urma serviciilor oferite!
Pe scurt, dacă hotararea ta în 2020 este să te dezvolți, sau măcar să faci o schimbare în activitatea clinicii tale, nu uita că fără calcule corecte:
1) Nu performezi – ceea ce înseamnă că nu vei castiga pacienti noi;
2) Lucrezi ineficient – ajungi să lucrezi mult, dar nu știi unde se duc banii;
3) Ai mai puțin timp liber – și de cele mai multe ori ești nevoit să faci sacrificii în viața personală;
4) Pacienții se reorientează către alte clinici – acolo unde sunt tratați fără durere, mai repede, lucrările arată mult mai bine, au materiale moderne care seamănă foarte mult cu dinții naturali, atmosfera clinicii este plăcută, atitudinea către pacient este pozitivă.
La Școala Dental Office Managers poți învăța cum să lucrezi planificat, cum să îți construiești bugetul pe anul următor, cum să îți planifici încasări (de fapt venituri) care să te ajute să te dezvolți, să ai mijloacele materiale care să ofere pacienților garanția unor tratamente estetice și de calitate, să poți să îți motivezi echipa care să te urmeze pe calea succesului.
La Școala Dental Office Managers au participat peste 500 de medici, manageri și proprietari de clinici din România. Iar evoluția lor se simte în oricare dintre orașele unde și-au dezvoltat afacerile medicale. Asa s-a format o comunitate sănătoasă care devine tot mai puternică cu fiecare ediție a programelor ADOM.
Ești dispus să vii langa noi?
http://bit.ly/Detalii-Si-Inscrieri la Școala DOM