Muncesti mult pentru propriul venit. Dar cum ar fi daca ai munci la fel de mult, sau chiar mai putin, si ai avea incasari de cateva ori mai mari, dar si o echipa eficienta? Pentru a sti cat de mare este efortul tau, dar si care este punctul in care trebuie sa ajungi, participa la Dental Management Seminar de la Timișoara!
Cabinetul tau in 2017: mai bun, mai puternic si mai bine organizat
Succesul are definitii diferite pentru fiecare dintre noi, insa in general face referire la raportul dintre munca depusa si rezultatele obtinute. Suntem tentati sa luam decizii pe care le consideram eficiente pentru dezvoltarea cabinetelor si clinicilor noastre dentare, fara a masura in permanenta efectele actiunilor si proiectelor pe care le implementam.
Indiferent cat de multa experienta am avea, vom constata ca facand aceleasi actiuni si urmand acelasi instinct care ne-a ajutat sa deschidem un cabinet nu vom reusi niciodata sa ne dezvoltam clinicile la adevaratul lor potential; si nici sa diminuam efortul, pastrand aceleasi rezultate. Din acest motiv, ceea ce trebuie sa facem este sa ne asiguram ca avem toate instrumentele care ne ajuta sa atingem mai repede si mai usor succesul:
1) Obiectivele anuale, lunare, zilnice
Se spune ca daca nu stii unde vrei sa ajungi, iti vei pierde energia pe drum si nu vei ajunge niciunde. De aceea, trebuie sa stii exact care sunt obiectivele clinicii tale in 2017, atat financiare, cat si cele legate de : numarul de pacienti noi/luna, numarul de pacienti care vor recomanda serviciile clinicii, procentul pacientilor care vor accepta planurile de tratament complete etc.
2) Rapoartele de activitate
Cel mai mare aport pe care il aduc rapoartele este ca te ajuta sa urmaresti daca fiecare membru al echipei isi face treaba corect si la timp. Invata sa dezvolti rapoarte de activitate personalizate pentru fiecare departament (medici, asistenti de profilaxie, receptie etc.) si stabileste frecventa cu care vrei sa le primesti. Tu vei urmari cu usurinta performantele echipei, iar fiecare dintre cei care iti vor trimite rapoartele de activitate isi va asuma cu usurinta actiunile, sarcinile si responsabilitatile.
3) Protocoalele si scripturile interne
Fara protocoale si scipturi, de fiecare data cand un membru al echipei tale va gresi ti se va raspunde „nu am stiut, nu mi s-a spus”. Iti suna cunoscut, nu-i asa? Atitudiniea nepotrivita si exprimarile gresite folosite de Front Desk Officer, sau lipsa unor pasi importanti care trebuie urmati de catre medic la prima consultatie a unui pacient pot fi eliminate cu usurinta printr-o serie de materiale scrise care explica, pas cu pas, ce trebuie facut in fiecare situatie.
Obiectivele, rapoartele, protocoalele si scripturile sunt intrumente care iti vor reduce efortul si te vor ajuta sa ajungi la succes. Invata cum sa le dezvolti in cadrul scolii Dental Office Managers.