Crește profitul clinicii tale cu ajutorul internetului. Strategie de promovare

Crește profitul clinicii tale cu ajutorul internetului. Strategie de promovare

Stomatologia de astăzi trebuie înțeleasă dincolo de cabinet. Pacienții se organizează de multe ori în mediul online, în comunități mai mari sau mai mici, în care împărtășesc părerile despre serviciile medicale pe care le oferi. Tocmai de aceea, sfatul nostru este să revii aproape de ei, cu ajutorul internetului, și să îi informezi despre ofertele tale. Marele avantaj este acela că internetul te va ajuta să crești numărul de pacienți noi, să-i fidelizezi pe cei pe care îi ai deja și clinica ta să devină mai profitabilă cu o strategie de promovare în mediul online.

  • Propune un conținut de calitate

Pacienții care petrec foarte mult timp pe internet sunt mereu interesați de un conținut de calitate. Verifică cu atenție informațiile, din mai multe surse, și sunt atrași de cele relevante, referitoare la diferite probleme cu care se confruntă ori deja s-au confruntat.

Dacă reușești să publici mereu, pe paginile de internet, conținut relevant pentru nevoile lor atunci vei crea o comunitate în care aceștia să împărtășească opinii.

  • Cunoaște-ți publicul țintă

Înainte să transmiți un mesaj în pe internet trebuie să-ți cunoști bine publicul țintă. Aici ai nevoie de ajutorul unui specialist care să analizeze traficul pe site-ul tău sau pe pagina ta, iar mai departe să construiești conținutul în funcție de utilizatorii care te vizitează cu frecvență pe internet.

De asemenea, internetul te va ajuta să-ți îndrepți mesajul și ofertele doar către persoanele care sunt interesate de serviciile cabinetului tău sau către persoanele care ar avea nevoie de un tratament dentar.

Este foarte util să te implici în discuții și să oferi de fiecare dată un feedback prompt, cu informații exacte. Pacienții așteaptă tocmai o astfel de atitudine din partea ta și vor aprecia dialogul.

  • Stabilește o strategie de promovare online

social media

 Alege rețelele de socializare pe care le preferă publicul țintă (ex. Facebook, Twitter, Linkedin etc.)

– Utilizează doar una sau două platforme de socializare și adresează-te pacienților – articole, conversații, informații despre servicii și tehnologii medicale.

– Profită de publicitatea online pentru ca mesajul tău să ajungă la cât mai multe persoane.

  • Verifică frecvent audiența

În cazul în care vrei să știi că acțiunile tale din online au avut succes, atunci ar fi bine să verifici frecvent instrumentele de analiză. Trebuie să urmărești:

– Câți oameni au ajuns la tine în fiecare săptămână/lună?

– Câți oameni vorbesc despre serviciile tale medicale prin intermediul like-urilor, share-urilor?

– Câți vizitatori vin la tine pe site de pe platformele online (Facebook, Twitter, Linkedin etc)?

– Cât de multe click-uri obții pe materialele publicate pe internet sau pe rețele de socializare?

Dacă vei găsi răspunsul la aceste întrebări vei înțelege ce anume poți să îmbunătățești. Google Analytics este un instrument util care îți oferă posibilitatea să urmărești atât valorile de pe propriul site, cât și de pe rețele de socializare.

  • De la click-uri și vizualizări la profit

Principalul scop al oricărei strategii de promovare pe internet este acela de a crește profitul clinicii tale. Cifrele din  online trebuie transpuse în cifrele pe care le înregistrează clinica ta. Un cabinet va deveni profitabil atunci când vei urmări cu atenție cum au reacționat utilizatorii online la ofertele tale de promovare, la newsletter sau la mesajele deja transmise.

Promovarea din online trebuie să se traducă prin profitabilitate. Cât de mult investești în promovare și cât profit obții. Simpla prezență pe internet nu te ajută la nimic dacă nu reușești să îndrumi utilizatorii către clinica ta.

*

Nu te aștepta ca succesul în mediul online să vină peste noapte. Instrumentele de analiză te vor ajuta foarte mult să-ți înțelegi publicul țintă pe internet. Oricum ar fi, trebuie să experimentezi diferite tipuri de conținut și tehnici înainte să pornești la drum.

2018-08-28T18:21:52+03:00 aprilie 28th, 2017|blog|

Aboneaza-te la newsletter