Primul pas pentru a reuși să crești numărul de pacienți este să înveți cum să construiești o relație de colaborare cu cei pe care îi ai deja în portofoliu.
Rolul unui Dental Office Manager (DOM) bine pregătit este acela de a menține constant legătura cu pacienții clinicii și să se asigure că aceștia sunt mulțumiți de serviciile pe care le aleg. Uneori pretențiile pacienților depășesc limita unui act medical eficient și caută respect și informații despre tratament. Dental Office Managerul este puntea de legătură dintre echipa medicală și pacient.
Comunicare
Dacă menții permanent legătura cu pacientul îi arăți că îți pasă de starea lui de sănătate și poate oricând să găsească ajutorul în clinica ta. Comunică frecvent cu el – telefonic sau pe email – unul dintre cele mai bune momente fiind atunci când au trecut șase luni de la ultima lui vizită la medicul stomatolog. Amintește-i acest lucru și convinge-l să revină în cabinet pentru a evita din timp problemele dentare care mai târziu se pot agrava.
De asemenea, nu uita de newslettere, mai ales când ai anumite oferte sau campanii de promovare. Să nu te descurajeze faptul că nu toți vor deschide newsletter-ul tău; depășește momentul și concentrează-te pe cei care au făcut acest lucru.
Transparență
Explică-le bine oferta și nu promite lucruri care nu sunt adevărate! :). Ofertele mincinoase îți vor alunga pacienții. Este bine ca aceștia să știe fiecare cost al tratamentului și de ce este important să plătească suma respectivă. Începe cu beneficiile tratamentelui astfel încât să fie convinși că este o investiție bună.
Nu uita că mulți oameni aleg în continuare clinica dentară și în funcție de prețuri, motiv pentru care trebuie să știi întotdeauna care sunt cele mai potrivite argumente pentru a-l determina să investească înțelept în sănătatea sa.
Beneficii și soluții
Dacă prețurile oferite de clinica ta depășesc bugetul pacienților ar fi cazul să te gândești la soluții financiare care să-i ajute să beneficieze de tratament. Plata eșalonată în rate a dat de multe ori rezultate, dar trebuie să te asiguri că vor înțelege nevoia acestei colaborări. Mulți oameni se tem să lucreze cu băncile și tu trebuie să fii cel care îl determină să își depășească această frică pentru a putea fi sănătos
Pacienții se pot lăsa convinși să aleagă serviciile clinicii tale dacă le vor fi prezentate în mod clar beneficiile de către front desk. Înainte de consultație, pacientul trebuie să cunoască toate campaniile clinicii pentru a alege informat.
*
Dacă actul medical îți ocupă tot timpul atunci ai nevoie de un Dental Office Manager (DOM) care să preia relația dintre clinica ta și pacienți și să se asigure că totul decurge conform planului de dezvoltare. Participă la școala DOM și învață cum să fii managerul clinicii tale!