Autoevaleaza-te
Curs owneri 2020-09-07T09:48:22+03:00
Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

0
0
0
0
Zile
0
0
Ore
0
0
Min
0
0
Sec

Masterplan pentru clinica ta

6 NOIEMBRIE, Sibiu

Cât valorează clinica ta? 

Master Plan pentru clinica ta este un curs dedicat medicilor antreprenori fondatori de clinici și cabinete stomatologice din România,
dar și viitorilor antreprenori.

La ce să te aștepți?

1 zi de curs cu acces integral la experiența de peste 20 de ani în business medical a echipei DENT ESTET. Vei afla direct de la liderii serviciilor stomatologice private cât valorează clinica/cabinetul tău, cum să adaugi valoare clinicii tale, cum îți plănuiești viitorul și de ce trebuie să faci schimbări în felul în care îți desfășori activitatea.

Strategia determină rezultatele

În 2020 se împlinesc patru ani de la cea mai mare tranzacție de pe piața serviciilor de medicină dentară din România, prin care grupul MedLife a obținut un pachet majoritar din acțiunile companiei DENT ESTET, restul fiind în continuare deținute de fondator, dr. Oana Taban. În tot acest timp, numărul de unituri dentare a crescut cu până la 70%, ajungând la 57 în prezent, față de 33 câte erau în 2016, în locațiile din București, Sibiu și Timișoara. Iar planul de extindere națională continuă și în alte orașe din țară.

Cum îți crești clinica?

Ai decis să îți dezvolți clinica. Cum trebuie să o faci? Cum te asiguri că iei deciziile corecte încă de la început? Indiferent de mărimea cabinetului sau clinicii dentare, valoarea sa este determinată de câțiva indicatori de performanță (KPI). Rolul tău ca medic antreprenor fondator este acela de a-ți seta corect obiectivele și de a face un plan de acțiune etapizat prin care să poți atinge indicatorii țintiți. Fără a ști unde vrei să ajungi îți va fi imposibil să urmezi drumul corect și să îți canalizezi eforturile și resursele în direcția potrivită.

Decizii în funcție de mărime

Afli ce presupune tranziția de la cabinet individual la clinică multidisciplinară, de la o singură locație “confortabilă”, dar aflată sub presiunea pieței, la mai multe locații ce utilizează proceduri standardizate și protocoale de lucru. Despre tranziția de la câteva locații cu viziune nealiniată și comunicare confuză la un business matur, scalabil, cu o echipă de conducere executivă, management aliniat și coerent, gata să treacă la nivelul urmator, către un grup puternic, multidisciplinar, cu forță de negociere, plan de business, viziune și leadership.

Înscrie-te acum

Vino la curs și vei descoperi:

  • Semnificația indicatorilor de performanță, financiar-contabili sau operaționali pentru a lua decizii în deplină înțelegere a situației actuale, dar și pentru a implementa idei revoluționare
  • Semnificația cifrelor din situațiile financiare, cum să optimizezi procesele pentru a avea o afacere sănătoasă
  • Cum să eviți decizii care pot să îți compromită valoarea afacerii
  • Potențialul real al clinicii tale și schimbările sau deciziile pe care trebuie să le luăm atunci când alegem diverse căi de dezvoltare
  • Cum să te dezvolți TU personal, oamenii tăi, echipa ta, businessul tău!

Program curs

Curs Owneri

Profesia de medic dentist este solicitanta si presupune multa atentie, implicare si pregatire continua. Iar rolul de medic antreprenor fondator iti solicita la fel de multe resurse prin simpla existenta a cabinetului. Totusi, efortul depus vine si cu recompense pe masura atunci cand dezvoltarea cabinetului se face intr-un mod corect, iar in Romania avem numeroase exemple de afaceri medicale care au devenit o sursa de venit importanta dincolo de activitatea directa a medicului antreprenor fondator. Independenta, optimizarea costurilor si cresterea constanta a cifrei de afaceri, experienta de grup a unei echipe, evolutia profesionala si o comunitate de pacienti fideli sunt doar cateva dintre beneficiile care se alatura valorii crescute a unei clinici stomatologice
Vorbim despre:
• Piata de servicii stomatologice in 5-10 -15 ani
• Povestea transparenta a DE- Prima tranzactie majora din piata de stomatologie din Romania
• Cum gandesti corect evolutia cabinetului tau. Obiective corecte pentru start-up vs clinici cu traditie
Pentru a sti cum sa ajungi unde iti doresti, trebuie sa cunosti trei aspecte extrem de importante: 1) care sunt instrumentele sau indicatorii cu care iti evaluezi clinica; 2) cum influentezi cresterea acestor indicatori si 3) unde vrei si unde poti sa ajungi. Vom invata despre EBITDA, P&L si alte instrumente folosite in analiza starii actuale si viitoare a clinicii
Planurile de viitor pot fi gandite, de asemenea, in 3 directii diferite, despre care vom discuta pe larg:
• Dezvoltarea organica
• Achizitie sau vanzare
• Asociere
Primul pas este, cu siguranta, stabilirea foarte clara a planulurilor de viitor. Dar succesul transformarii lor in realitate are la baza multe informatii si strategii personalizate pentru fiecare caz. Pentru a simplifica aceste procese, vom aborda pe larg subiecte precum:
• Cum ma asigur ca am resursele financiare pentru oricare dintre tipurile de dezvoltare? De unde pot face rost de bani atunci cand nu ii am? Cat ma pot indatora fara riscuri?
• Cum evaluez corect clinica pe care as dori sa o cumpar?
• Cum ma autoevaluez si ce presupune acest proces? Ce masuri corective pot lua pentru atunci cand rezultatul evaluarii este unul nefavorabbil?
Considerat adesea cel mai important indicator care determina pretului unei tranzactii, EBITDA este punctul de plecarea in stabilirea unei valori estimative a tranzactiei. Acest indicator de performanta este inmultit cu o cifra (un multiplu de piata) care difera in functie de zona, specificul clinicii, specificul pietei locale etc. Astfel, orice incercare de a ajusta EBITDA va avea un efect multiplicator asupra pretului final. Invatam despre caile prin care putem ajusta EBITDA si influenta pretul final al tranzactiei.
Procesul de due diligence presupune o analiza complexa care acopera aspectele juridice si financiare ale firmei. In realitate, aceasta radiografie a afacerii ne ajuta sa intelegem ce determina valoarea clinicii in ochii evaluatorului. Vorbim astfel, despre: • Diferenta dintre peceptia medicului antreprenor fondator despre propriul business si valoarea care conteaza pentru evaluator (rezultatul tranzactiei). Pentru a intelege mai bine procesul, ne folosim si de o serie de documente specifice procesului de due diligence
• Ce facem atunci cand rezultatul procesului de due diligence nu este cel la care ne asteptam?
• Planurile de viitor ajustate in corelatie cu concluziile procesului de due diligence
Documentele pe care pacientii nostri le semneaza sunt de mare ajutor in cazul unei acuzatii de malpraxis. Studiile realizate pe 550 de medici antreprenori fondatori in cadrul ADOM ne-au demonstrat, insa, ca cei mai multi dintre medici nu cunosc faptul ca Acordul Pacientului Informat nu are valoare in lipsa altor documente semnate. Vom vorbi deschis despre importanta acestor documente, despre cum trebuie sa ne asiguram ca sunt completate, semnate si asumate. Dincolo de toate aceste informatii, in urma cursului participantii vor primi: • Lista completa cu documentele pe care trebuie sa le semneze pacientii
• Lista autorizatiilor pe care trebuie sa le detina o clinica stomatologica

 Taxă participare

PREȚ BILET

700/persoană
  • Acces la curs
  • Mapa cursantului
  • Lunch & Coffee breaks
  • Business networking

Early Bird

550/ persoană preț valabil până pe 1 Octombrie
  • Acces la curs
  • Mapa cursantului
  • Lunch & Coffee breaks
  • Business networking

Privește-ți clinica așa cum îți privești pacientul.
Învață cum să îi realizezi diagnosticul corect, planul de tratament și  prevenția pe termen lung!

Cunoaște trainerii!

Înscrie-te la Masterplan pentru clinica ta!

Cei care ne susțin:

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.

Aboneaza-te la newsletter

Formular de contact