

Aniversăm 10 ani de ADOM printr-o inițiativă unică în România.
Ne dorim recunoașterea și premierea excelenței în managementul cabinetelor și clinicilor stomatologice din țara noastră, punând în valoare eforturile și contribuțiile semnificative ale colegilor noștri Dental Office Manageri.
Dental Office Manager of the Year, 2023
Invităm toate clinicile din #ComunitateaADOM să își nominalizeze colegii care s-au remarcat prin
profesionalism și dedicare, cu performanțe deosebite în management.
#DOMoftheYEAR este acel coleg implicat, proactiv, care şi-a uimit echipa, cel puțin în ultimul an, prin
implicarea sa deosebită în eficientizarea activității de zi cu zi și bunăstarea echipei în ansamblu.
- Bursă #ADOM2024: cursuri ADOM în valoare de 15.000 lei pentru echipa clinicii din care face parte, pe parcursul anului 2024
- Gift Voucher: 5000 lei pentru #DOMoftheYEAR
Criterii nominalizare
Pentru a nominaliza un Dental Office Manager, acesta trebuie să fi demonstrat
o abordare remarcabilă, îndeplinind cel puțin 5 din următoarele criterii:
Atitudine proactivă: Este un susținător activ al medicului antreprenor fondator, încurajând totodată colaborarea și coeziunea în echipă.
Retenție personal: A implementat cu succes politici și măsuri pentru a păstra și motiva membrii valoroși ai echipei.
Implementare protocoale: A introdus și/sau dezvoltat proceduri și protocoale care au optimizat activitatea și au contribuit la buna funcționare a clinicii.
Noi tehnologii: Este deschis și susține implementarea noilor tehnologii în activitatea cabinetului sau clinicii, pentru a spori eficiența și satisfacția pacienților.
Eficientizare agendă: A aplicat strategii pentru gestionarea agendei, fapt care a condus la o mai bună organizare și creșterea incasărilor.
Dezvoltare continuă: Manifestă un interes constant pentru dezvoltarea sa profesională, participând activ la cursuri și traininguri relevante.
Strategii de marketing: A pus în aplicare strategii de marketing care au atras un număr semnificativ de pacienți noi și au contribuit la creșterea vizibilității clinicii.
Implicare comunitate: Este un promotor al educației stomatologice în comunitate, propunând și implementând programe educaționale pentru pacienți.
Criterii nominalizare
Pentru a nominaliza un DOM, acesta trebuie să fi demonstrat o abordare remarcabilă, îndeplinind cel puțin 5 din următoarele criterii:
Atitudine proactivă: Este un susținător activ al medicului antreprenor fondator, încurajând totodată colaborarea și coeziunea în echipă.
Implementare protocoale: A introdus și/sau dezvoltat proceduri și protocoale care au optimizat activitatea și au contribuit la buna funcționare a clinicii.
Eficientizare agendă: A aplicat strategii pentru gestionarea agendei, fapt care a condus la o mai bună organizare și creșterea incasărilor.
Strategii de marketing: A pus în aplicare strategii de marketing care au atras un număr semnificativ de pacienți noi și au contribuit la creșterea vizibilității clinicii.
Retenție personal: A implementat cu succes politici și măsuri pentru a păstra și motiva membrii valoroși ai echipei.
Noi tehnologii: Este deschis și susține implementarea noilor tehnologii în activitatea cabinetului sau clinicii, pentru a spori eficiența și satisfacția pacienților.
Dezvoltare continuă: Manifestă un interes constant pentru dezvoltarea sa profesională, participând activ la cursuri și traininguri relevante.
Implicare comunitate: Este un promotor al educației stomatologice în comunitate, propunând și implementând programe educaționale pentru pacienți.
1 septembrie – 15 noiembrie: Înscrierea candidaților
Cabinetele / clinicile din #ComunitateaADOM (care au participat la cel puțin un curs din portofoliul ADOM) pot face nominalizări.
Nominalizările pot fi transmise din partea medicului fondator sau a partenerilor acestuia.
Formularul online de înscriere va include criteriile întrunite și o scurtă prezentare (PowerPoint sau video) realizată de Dental Office Manager.
Prezentarea va descrie cele mai importante 3 măsuri aplicate de DOM (ex: eficientizarea agendei, HR, protocoale etc.) și rezultatele avute.
16 noiembrie – 5 decembrie: Evaluarea nominalizărilor
Nominalizările primite vor fi evaluate de juriul ADOM.
6 decembrie: Anunțarea câștigătorului
Câștigătorul va fi anunțat pe paginile de Facebook și Instagram ADOM.
15 decembrie: Festivitatea de premiere
Premiul va fi acordat în cadrul Galei #AdomDE10, ce va avea loc la București.
Nominalizările vor fi evaluate de un juriu de specialitate,
format din traineri ADOM:

Bianca Iacob
Patient Experience Director DENT ESTET
Vezi detalii

Andreea Necula
Director Operațional DENT ESTET
Vezi detalii

Paula Cazacu
Marketing and Communications
Manager DENT ESTET
Vezi detalii

Dr. Oana Taban
Președinte Fondator ADOM
CEO Fondator DENT ESTET
Vezi detalii

Cristian Taban
Director Executiv DENT ESTET
Vezi detalii
ÎNSCRIERE
Te invităm să completezi câmpurile de mai jos pentru a înscrie un Dental Office Manager în concurs.