Front Desk Officer 2021-09-16T11:19:52+03:00

Cursul dedicat personalului din recepțiile clinicilor dentare îți oferă un pachet complet de integrare pe un astfel de post și un mod de a performa ca front desk officer.

Rolul și impactul unui front desk officer în evoluția unei clinici este major: el trebuie să îmbine nevoile și resursele pacientului cu emoționalul acestuia. Sprijinul și empatia pe care pacientul le poate regăsi în recepție contează semnificativ în acceptarea unui plan de tratament.

Cursul ADOM de formare pentru front desk officer este cel mai mare și complex program de formare și integrare dedicat recepțiilor medicale private din România. Programa aduce atât o mulțime de informații personalizate despre eficientizarea activității din recepția clinicii, cât și studii de caz, script-uri, rezolvări de situații conflictuale, raportări, sisteme de optimizare a agendei și tehnici de fidelizare a pacienților.

BENEFICII curs ADOM pentru front desk officer:

Aflat deja la a 8-a ediție, cursul susține oferirea unei experiențe medicale complete și prioritizează performanța în recepție, oferind:

pregătirea de care echipele au nevoie
performanța pe care ți-o dorești
motivarea necesară pentru îndeplinirea obiectivelor
mai multe consultații programate
comunicare îmbunătățită cu pacienții
îmbunătățirea protocolului de on-boarding al pacienților noi
optimizarea orarului de programări
eficientizarea programului în clinică
mai multe încasări și mai puține creanțe
eliminarea greșelilor legate de încasări și facturare
organizarea și monitorizarea sarcinilor administrative

Vineri 5 noiembrie

Erika Ionescu, Vicepreședinte și Membru fondator ADOM.

Andreea Necula, Director de resurse umane DENT ESTET

Bianca Nichescu, Patient Experience Manager DENT ESTET

Sâmbătă 6 noiembrie

Participarea la curs include și un pachet de materiale livrabile cu implementare imediată.

  • fișe dedicate pentru o relație transparentă cu pacienții prin intermediul recepției
  • protcoale semnate între pacient și recepție pentru asumarea unui tratament
  • definerea corectă a activității departamentului de recepție
  • fișe de organizare a activității, documente justificative pentru erori fiscale
  • cunoașterea nivelului de implicare și cunoaștere al colegilor din front desk
  • stabilirea obiectivelor profesionale și de business
  • plan de management programări cu resurse minime
  • minimizarea erorilor, reducerea anulărilor
  • motivare și bonusare echipă
  • folosirea potențialului echipei pe termen lung
  • stimulare prin educație continuă, proiecte noi, bonusuri

PREȚ CURS

BILET EARLY BIRD

380 EUR

(rezervări până pe 30 Septembrie)

  • Acces la curs
  • Mapa cursantului
  • Business networking
  • Pachet complet de materiale livrabile
  • Testare dedicată post implementare
  • Integrare în Comunitatea ADOM

PREȚ BILET

480 EUR

(rezervări până pe XX)

  • Acces la curs
  • Mapa cursantului
  • Business networking
  • Pachet complet de materiale livrabile
  • Testare dedicată post implementare
  • Integrare în Comunitatea ADOM

ALUMNI

”Când mi-am stabilit planul de dezvoltare primul pas a fost acela de a forma o echipă de recepție care să atragă pacienți spre cabinetul nostru și să îi convingă că au făcut cea mai bună alegere. Front desk-ul reprezintă imaginea cabinetului și cu siguranță ne dorim să fie una impecabilă.”

– Diana Vulpoiu

”Dacă îți dorești o afacere de succes în domeniul stomatologic, cu siguranță ADOM este soluția. Traineri profesioniști, dedicați și cu o viziune extraordinară. Recomand cu căldură ADOM!.”

– George Băluță

”Personalul din recepție este o carte de vizită a clinicii stomatologice! De aceea, abilitățile de comunicare ale angajaților sunt foarte importante. Din fericire, există ADOM, locul în care se învață cele mai bune metode de abordare a pacienților pentru generarea de răspunsuri pozitive.”

– Elena Vlădu

TRAINERI

Înscrie-te la curs!




    ÎNTREBĂRI FRECVENTE

    Participarea la cursul de Front Desk Officer te ajută să treci de primul prag al comunității ADOM și să beneficiezi gratuit, timp de un an, de diverse facilități create special pentru comunitatea Dental Office Managers. De asemenea, primești periodic noutăți despre piața serviciilor stomatologice din România, dar și despre numeroasele programe de perfecționare ale ADOM.

    Informațiile primite se axează în mare parte pe sisteme de eficientizare a programărilor care simplifică activitatea și orarul medicului dentist, dar și pe numeroase materiale suport, script-uri, raportări esențiale pentru dezvoltarea și monitorizarea întregii activități a unui cabinet stomatologic. De aceea, acest curs este foarte bine primit și de medicii dentiști care dețin un cabinet dentar, de asistenții medicali care asigură și diverse activități de recepție, dar și de persoanele care își doresc să profeseze în acest domeniu.

    Cei mai mulți cursanți vin însoțiți de colegii din Front Desk, în primul rând pentru a se asigura că toată echipa este foarte bine pregătită pentru a eficientiza activitatea clinici, iar în al doilea rând pentru a putea implementa ulterior, cu ușurință, volumul mare de instrumente primite în cadrul cursului Front Desk Officer.

    PARTENERI

    Aboneaza-te la newsletter

    Formular de contact