Cursul dedicat personalului din recepțiile clinicilor dentare îți oferă un pachet complet de integrare pe un astfel de post și un mod de a performa ca front desk officer.
Rolul și impactul unui Front Desk Officer în evoluția unui cabinet / unei clinici este major: el trebuie să îmbine nevoile și resursele pacientului cu profilul psiho-emoțional al acestuia. Sprijinul și empatia pe care pacientul le poate regăsi în recepție contează semnificativ în acceptarea unui plan de tratament.
Cursul ADOM de formare pentru Front Desk Officer este cel mai mare și complex program de formare și integrare dedicat personalului din recepțiile cabinetelor / clinicilor medicale private din România. Programa aduce atât o mulțime de informații personalizate despre eficientizarea activității din recepția clinicii, cât și studii de caz, script-uri, rezolvări de situații conflictuale, raportări, sisteme de optimizare a agendei și tehnici de fidelizare a pacienților.
BENEFICII curs ADOM pentru Front Desk Officer:
Aflat deja la a 11-a ediție, cursul susține oferirea unei experiențe medicale complete și prioritizează performanța în recepție, prin:
pregătirea de care echipele au nevoie |
performanța pe care ți-o dorești |
motivarea necesară pentru îndeplinirea obiectivelor |
mai multe consultații programate |
comunicare îmbunătățită cu pacienții |
îmbunătățirea protocolului de on-boarding al pacienților noi |
optimizarea orarului de programări |
eficientizarea programului în clinică |
mai multe încasări și mai puține creanțe |
eliminarea greșelilor legate de încasări și facturare |
organizarea și monitorizarea sarcinilor administrative |
Vineri, 14 octombrie
Bianca Radu, Psiholog & psihoterapeut DENT ESTET
Paula Cazacu, Dental Office Manager DENT ESTET 4 KIDS
Sâmbătă, 15 octombrie
Bianca Nichescu, Patient Experience Director DENT ESTET
Bianca Nichescu, Patient Experience Director DENT ESTET
Bianca Nichescu, Patient Experience Director DENT ESTET
- fișe dedicate pentru o relație transparentă cu pacienții prin intermediul recepției
- protocoale semnate între pacient și recepție pentru asumarea unui tratament
- definerea corectă a activității departamentului de recepție
- fișe de organizare a activității, documente justificative pentru erori fiscale
- cunoașterea nivelului de implicare și cunoaștere al colegilor din front desk
- stabilirea obiectivelor profesionale și de business
- plan de management programări cu resurse minime
- minimizarea erorilor, reducerea anulărilor
- motivarea echipei
- folosirea potențialului echipei pe termen lung
- stimulare prin educație continuă, proiecte noi
PREȚ CURS
ALUMNI
”Când mi-am stabilit planul de dezvoltare primul pas a fost acela de a forma o echipă de recepție care să atragă pacienți spre cabinetul nostru și să îi convingă că au făcut cea mai bună alegere. Front desk-ul reprezintă imaginea cabinetului și cu siguranță ne dorim să fie una impecabilă.”
– Diana Vulpoiu
”Dacă îți dorești o afacere de succes în domeniul stomatologic, cu siguranță ADOM este soluția. Traineri profesioniști, dedicați și cu o viziune extraordinară. Recomand cu căldură ADOM!.”
– George Băluță
”Personalul din recepție este o carte de vizită a clinicii stomatologice! De aceea, abilitățile de comunicare ale angajaților sunt foarte importante. Din fericire, există ADOM, locul în care se învață cele mai bune metode de abordare a pacienților pentru generarea de răspunsuri pozitive.”
– Elena Vlădu
TRAINERI
Bianca Nichescu,
Patient Experience Director DENT ESTET
Bianca Radu
psiholog și psihoterapeut, specializare în hipnoză clinică și hipnoză medicală
Înscrie-te la curs!
ÎNTREBĂRI FRECVENTE
Participarea la cursul de Front Desk Officer te ajută să treci de primul prag al comunității ADOM și să beneficiezi gratuit, timp de un an, de diverse facilități create special pentru comunitatea Dental Office Managers. De asemenea, primești periodic noutăți despre piața serviciilor stomatologice din România, dar și despre numeroasele programe de perfecționare ale ADOM.
Informațiile primite se axează în mare parte pe sisteme de eficientizare a programărilor care simplifică activitatea și orarul medicului dentist, dar și pe numeroase materiale suport, script-uri, raportări esențiale pentru dezvoltarea și monitorizarea întregii activități a unui cabinet stomatologic. De aceea, acest curs este foarte bine primit și de medicii dentiști care dețin un cabinet dentar, de asistenții medicali care asigură și diverse activități de recepție, dar și de persoanele care își doresc să profeseze în acest domeniu.
Cei mai mulți cursanți vin însoțiți de colegii din Front Desk, în primul rând pentru a se asigura că toată echipa este foarte bine pregătită pentru a eficientiza activitatea cabinetului / clinicii, iar în al doilea rând pentru a putea implementa ulterior, cu ușurință, volumul mare de instrumente primite în cadrul cursului Front Desk Officer.