Preț EARLY BIRD 390 EURO până la 15.11.2024
Preț întreg: 480 EURO

  CUI SE ADRESEAZĂ

Cursul se adresează colegilor responsabili cu întâmpinarea pacienților și acomodarea acestora, precum și cu administrarea recepției cabinetelor stomatologice.

  CE VEI ÎNVĂȚA

Vei primi informații esențiale despre eficientizarea agendei şi comunicarea cu pacienţii. Se vor prezenta studii de caz, instrumente de raportare și modalități de fidelizare a pacienților.

  CINE TE VA GHIDA

Traieneri specializați care îți vor oferi noțiuni despre managementul operațional și despre managementul relației cu pacientul. Echipa DENT ESTET este pregătită să împărtășească informații și sfaturi din experiența acumulată.

 LIVRABILE OFERITE

La finalul cursului vei primi fișa de post pentru Front Desk Officer, scripturi de comunicare cu pacienții, procese verbale pentru rectificări financiare etc.

AGENDA FRONT DESK OFFICER SEMINAR

Vineri, 31 ianuarie 2025

08:30 – 09:00 Welcome Coffee
09:00 – 11:00 Excelența fără compromisuri. Premisele creării unei experiențe unice pentru pacient

Andra Mărgeanu, HR Manager

• Importanța rolului unui Front Desk Officer
• Cât de mult contează prima impresie
• Stabilirea unei relații pe termen lung

11:00 – 13:00 De la „DE CE” la „CUM”: să înțelegem profilul pacientului (Partea I)

Bianca Radu, Patient Experience Coordinator
DENT ESTET

Comunicarea eficientă și empatică cu pacienții depinde de cunoașterea și recunoașterea tipurilor de pacienți, în funcție de profilul personalității lor.

13:00 – 14:00 Pauză de prânz & Networking
14:00 – 16:00 De la „DE CE” la „CUM”: să înțelegem profilul pacientului (Partea II)

Bianca Radu, Patient Experience Coordinator
DENT ESTET

Odată identificat profilul pacientului, este necesară adoptarea unei atitudini şi a unui limbaj personalizat, pentru ca el să se simtă înţeles şi acceptat.  Descoperim împreună ce atitudini generează armonie sau conflict în interacţiunea dintre diferitele tipuri de personalitate.

16:00 – 17:00 Workshop: Cum identificăm tipologia pacienților în comunicarea scrisă

Bianca Radu, Patient Experience Coordinator
DENT ESTET
Andra Mărgeanu, HR Manager

Sâmbătă, 1 februarie 2025

08:30 – 09:00 Welcome Coffee
09:00 – 11:00 De la haos la maximă eficienţă: organizarea ideală a activităţii Front Deskului

Bianca Iacob, Patient Experience Director
DENT ESTET

Află care sunt principalele tipuri de protocoale de lucru şi rapoarte care susţin eficientizarea activităţii în Front Desk.
Optimizarea proceselor de lucru oferă pacienţilor siguranţă şi confort.

11:00 – 13:00 Managementul programărilor: Creează o zi mai bună cu o planificare excelentă a agendei!

Bianca Iacob, Patient Experience Director
DENT ESTET

Modul în care sunt gestionate programările pacienţilor pot influenţa productivitatea clinicii la finalul zilei. Obţine mai mulţi de da, prin realizarea programărilor în mod eficient pentru pacient!

 

13:00 – 14:00 Pauză de prânz & Networking
14:00 – 15:00 Protocolul pacientului nou  

Bianca Iacob, Patient Experience Director
DENT ESTET

Modul în care sunt abordaţi pacienţii noi poate determina retenţia acestora. Cele mai mici detalii contează şi ne diferenţiază!

15:00 – 16:00 Masă rotundă: Abordarea situațiilor conflictuale  

Bianca Iacob, Patient Experience Director
DENT ESTET
Bianca Radu, Patient Experience Coordinator
DENT ESTET

Creează un plan de acţiune pentru a identifica şi comunica cu diferitele tipologii de pacienţi, astfel încât să închei în mod pozitiv orice conflict.

Pe baza livrabilelor primite si a cunostintelor acumulate in cele 2 zile de curs, participantii din cadrul Front Desk Officer Seminar realizeaza si aplica materiale personalizate in clinica, in cadrul unui proiect dedicat, desfasurat pe o perioada de aproximatix 2 luni de la finalizarea cursului.

Acestea sunt evaluate de echipa de traineri ADOM, iar concluziile sunt discutate in cadrul unei sesiuni online de follow-up, la care pot participa si medicii fondatori/ managerii de clinica.

TRAINERI & NETWORKING

Pe parcursul experienței ADOM îți vor fi alături membri ai echipei de management DENT ESTET.
Pregătește-ți setul de întrebări și află cât mai multe răspunsuri atât în timpul prezentărilor, cât și în pauzele de cafea, prânz & networking.

Bianca Iacob

Patient Experience Director
DENT ESTET

Bianca Radu

Patient Experience Coordinator
DENT ESTET

Andra Mărgeanu

HR Manager

ALUMNI ADOM

Te invităm să cunoști o parte din poveștile de succes ale cursanților ADOM

O experiență minunată, pe care consider că ar trebui să o încerce oricine vrea să pornească în acest domeniu și în această meserie. Multe informații foarte utile, cum să întâmpini pacienții, cum și ce să discuți cu ei. Oamenii de aici sunt minunați și știu să dea exemplele concrete ca să poți să înțelegi cât mai bine.
Svetlana Caracaș

Cursant Front Desk Officer

Cursurile la care înveți ceea ce spui că știi, dar nu știi cum să aplici! Super mulțumit de tot ce am asimilat. Sunt gata să pun în practică și să evoluez!
Aurelian Trancă

Cursant Front Desk Officer

Experiența ADOM a fost peste așteptările mele. Am găsit aici oameni super calzi, super deschiși și prietenoși. Recomand Front Desk Officer Seminar tuturor celor care lucrează în recepție. Este important să învățăm cum să ne comportăm, cum să vorbim, cum să abordăm anumite situații, cum să fim mai eficienți în a le rezolva.
Angelica Scurt

Cursant Front Desk Officer Seminar

„A fost o experiență foarte plăcută pentru mine! Trainerii ne-au oferit nu doar informațiile necesare postului de Front Desk Officer, dar și motivația de a implementa cele învățate. Cu siguranță voi participa și la alte cursuri ADOM.”
Ioan Teodora Dinulescu

Cursant Front Desk Officer

Preț EARLY BIRD 390 EURO până la 15.11.2024
Preț întreg: 480 EURO

ÎNSCRIERE

    Cursul Front Desk Officer este alegerea perfectă pentru dezvoltarea cabinetului în care îți desfășori activitatea dacă îţi doreşti să:

    • ai o comunicare mai empatică cu pacientul

    • optimizezi programările în clinică

    • prioritizezi corect activitățile din cadrul recepției

    • gestionezi eficient situații tensionate care pot apărea în relația cu pacientul

    Înscrie-te la curs și alătură-te comunității noastre!

    FUNCȚIE *

    De unde ați aflat de curs?



    Adaugă în Calendar
    01/31/2025 9:00 am
    02/01/2025 5:00 pm
    Romania/Bucharest
    Front Desk Officer – ediția 17
    Cursul dedicat personalului din recepțiile clinicilor dentare îți oferă un pachet complet de integrare pe un astfel de post și un mod de a performa ca Front Desk Officer.
    Bucharest

    INVITĂ UN COLEG

    Dăruiește #ExperientaADOM.

    Înscrie-te împreună cu un coleg și beneficiați de un discount de 5% la Front Desk Officer Editia XVII.

    Asociaţia Dental Office Managers (ADOM) este susţinută de cei 25 de ani de excelenţă în stomatologia privată ai DENT ESTET, liderul serviciilor dentare din România. Înfiinţat în 1999, grupul DENT ESTET si-a consolidat poziţia de lider de piaţă, dezvoltând o comunitate de peste 600 de membri dedicaţi, dintre care 185 de medici activi exclusiv în clinicile DENT ESTET. Grupul deţine 18 clinici stomatologice multidisciplinare în diverse orase din România, destinate uturor categoriilor de vârstă, si 7 divizii de excelenţă unice în ţară. Printre inovaţi ile majore aduse pe piaţă se numără primele clinici stomatologice dedicate exclusiv copiilor şi adolescenţilor, DENT ESTET 4 KIDS şi DENT ESTET 4 TEENS, precum si prima scoală dedicată pregatirii ownerilor si managerilor de cabinete stomatologice, ADOM.