Preț EARLY BIRD 390 EURO până la 15.11.2024
Preț întreg: 480 EURO
CUI SE ADRESEAZĂ
Cursul se adresează colegilor responsabili cu întâmpinarea pacienților și acomodarea acestora, precum și cu administrarea recepției cabinetelor stomatologice.
CE VEI ÎNVĂȚA
Vei primi informații esențiale despre eficientizarea agendei şi comunicarea cu pacienţii. Se vor prezenta studii de caz, instrumente de raportare și modalități de fidelizare a pacienților.
CINE TE VA GHIDA
Traieneri specializați care îți vor oferi noțiuni despre managementul operațional și despre managementul relației cu pacientul. Echipa DENT ESTET este pregătită să împărtășească informații și sfaturi din experiența acumulată.
LIVRABILE OFERITE
La finalul cursului vei primi fișa de post pentru Front Desk Officer, scripturi de comunicare cu pacienții, procese verbale pentru rectificări financiare etc.
AGENDA FRONT DESK OFFICER SEMINAR
Vineri, 31 ianuarie 2025
08:30 – 09:00 | Welcome Coffee |
09:00 – 11:00 | Excelența fără compromisuri. Premisele creării unei experiențe unice pentru pacient
Andra Mărgeanu, HR Manager
|
11:00 – 13:00 | De la „DE CE” la „CUM”: să înțelegem profilul pacientului (Partea I)
Bianca Radu, Patient Experience Coordinator
|
13:00 – 14:00 | Pauză de prânz & Networking |
14:00 – 16:00 | De la „DE CE” la „CUM”: să înțelegem profilul pacientului (Partea II)
Bianca Radu, Patient Experience Coordinator
|
16:00 – 17:00 | Workshop: Cum identificăm tipologia pacienților în comunicarea scrisă
Bianca Radu, Patient Experience Coordinator |
Sâmbătă, 1 februarie 2025
08:30 – 09:00 | Welcome Coffee |
09:00 – 11:00 | De la haos la maximă eficienţă: organizarea ideală a activităţii Front Deskului
Bianca Iacob, Patient Experience Director
|
11:00 – 13:00 | Managementul programărilor: Creează o zi mai bună cu o planificare excelentă a agendei!
Bianca Iacob, Patient Experience Director
|
13:00 – 14:00 | Pauză de prânz & Networking |
14:00 – 15:00 | Protocolul pacientului nou
Bianca Iacob, Patient Experience Director
|
15:00 – 16:00 | Masă rotundă: Abordarea situațiilor conflictuale
Bianca Iacob, Patient Experience Director
|
Pe baza livrabilelor primite si a cunostintelor acumulate in cele 2 zile de curs, participantii din cadrul Front Desk Officer Seminar realizeaza si aplica materiale personalizate in clinica, in cadrul unui proiect dedicat, desfasurat pe o perioada de aproximatix 2 luni de la finalizarea cursului.
Acestea sunt evaluate de echipa de traineri ADOM, iar concluziile sunt discutate in cadrul unei sesiuni online de follow-up, la care pot participa si medicii fondatori/ managerii de clinica.
TRAINERI & NETWORKING
Pe parcursul experienței ADOM îți vor fi alături membri ai echipei de management DENT ESTET.
Pregătește-ți setul de întrebări și află cât mai multe răspunsuri atât în timpul prezentărilor, cât și în pauzele de cafea, prânz & networking.
Bianca Iacob
Patient Experience Director
DENT ESTET
Bianca Radu
Patient Experience Coordinator
DENT ESTET
Andra Mărgeanu
HR Manager
ALUMNI ADOM
Te invităm să cunoști o parte din poveștile de succes ale cursanților ADOM
Preț EARLY BIRD 390 EURO până la 15.11.2024
Preț întreg: 480 EURO