Preț EARLY BIRD 400 EURO până la 01.02.2024
Preț întreg: 550 EURO

2024/03/15 09:00:00

  CUI SE ADRESEAZĂ

Cursul se adresează personalului responsabil cu întâmpinarea pacienților și acomodarea acestora, precum și cu administrarea recepției cabinetelor sau clinicilor stomatologice

  DE CE SĂ PARTICIPI

Vei primi informații esențiale despre eficientizarea agendei şi comunicarea cu pacienţii. Vor fi prezentate studii de caz, instrumente de raportare și modalități de fidelizare a pacienților.

  CINE TE VA GHIDA

Networking și schimb de informații cu traineri specializați în management operațional și în managementul relației cu pacientul. Echipa DENT ESTET este pregătită să împărtășească informații și sfaturi utile din experiența acumulată.

 LIVRABILE OFERITE

La finalul cursului vei primi un set de materiale-model, cu aplicabilitate imediată: fișă post Front Desk Officer, scripturi de comunicare cu pacienții, procese verbale pentru rectificări financiare.

PROGRAM CURS
FRONT DESK OFFICER

Vineri, 15 martie 2024

09:00 – 11:00
Trainer:
De la „DE CE” la „CUM”: să înțelegem profilul pacientului – partea I | +INFO

Bianca Radu, Patient Experience Coordinator
DENT ESTET

Comunicarea eficientă și empatică cu pacienții depinde de cunoașterea și recunoașterea tipurilor de pacienți, în funcție de profilul personalității lor.

11:00 – 13:00
Trainer:
De la „DE CE” la „CUM”: să înțelegem profilul pacientului – partea II | +INFO

Bianca Radu, Patient Experience Coordinator
DENT ESTET

Odată identificat profilul pacientului, este necesară adoptarea unei atitudini şi a unui limbaj personalizat, pentru ca el să se simtă înţeles şi acceptat.  Descoperim împreună ce atitudini generează armonie sau conflict în interacţiunea dintre diferitele tipuri de personalitate.

13:00 – 14:00 Pauză de prânz & Networking
14:00 – 16:00
Trainer:
Managementul programărilor: Creează o zi mai bună cu o planificare excelentă a agendei! | +INFO

Bianca Iacob, Patient Experience Director
DENT ESTET

Modul în care sunt gestionate programările pacienţilor pot influenţa productivitatea clinicii la finalul zilei. Obţine mai mulţi de da, prin realizarea programărilor în mod eficient pentru pacient!

 

16:00 – 17:00
Trainer:
Workshop: Cum identificăm tipologia pacienților în comunicarea scrisă

Bianca Radu, Patient Experience Coordinator
DENT ESTET

Sâmbătă, 16 martie 2024

09:00 – 11:00
Trainer:
Excelența fără compromisuri. Premisele creării unei experiențe unice pentru pacient | +INFO

Paula Cazacu, Marketing & Communications
Manager DENT ESTET

Importanța rolului unui Front Desk Officer
• Cât de mult contează prima impresie
• Stabilirea unei relații pe termen lung

11:00 – 13:00
Traineri:
De la haos la maximă eficienţă: organizarea ideală a activităţii Front Deskului | +INFO

Bianca Iacob, Patient Experience Director
DENT ESTET

Află care sunt principalele tipuri de protocoale de lucru şi rapoarte care susţin eficientizarea activităţii în Front Desk.

Optimizarea proceselor de lucru oferă pacienţilor siguranţă şi confort.

13:00 – 14:00 Pauză de prânz & Networking
14:00 – 15:00
Trainer:
Protocolul pacientului nou  +INFO

Bianca Iacob, Patient Experience Director
DENT ESTET

Modul în care sunt abordaţi pacienţii noi poate determina retenţia acestora. Cele mai mici detalii contează şi ne diferenţiază!

15:00 – 16:00
Trainer:
Masă rotundă: Abordarea situațiilor conflictuale  +INFO

Bianca Iacob, Patient Experience Director
DENT ESTET
Paula Cazacu, Marketing & Communications
Manager DENT ESTET

Creează un plan de acţiune pentru a identifica şi comunica cu diferitele tipologii de pacienţi, astfel încât să închei în mod pozitiv orice conflict.

ALUMNI ADOM

Te invităm să cunoști o parte din poveștile de succes ale cursanților ADOM

Mulțumesc foarte mult întregii comunități ADOM pentru materialele transmise și pentru cele două zile extraordinar de productive și de limpede structurate. Am simțit foarte util timpul petrecut împreună, a fost o oportunitate excelentă de a afla lucruri noi și de a cunoaște oameni dedicați meseriei lor. Am început deja să gândim strategia de implementare pentru o parte dintre lucrurile proaspăt învățate alături de voi și abia aștept să analizăm cum se vor propaga acestea în viitor.
Andreea Dumitrescu

Cursant Front Desk Officer Seminar

O experiență minunată, pe care consider că ar trebui să o încerce oricine vrea să pornească în acest domeniu și în această meserie. Multe informații foarte utile, cum să întâmpini pacienții, cum și ce să discuți cu ei. Oamenii de aici sunt minunați și știu să dea exemplele concrete ca să poți să înțelegi cât mai bine.
Svetlana Caracaș

Cursant Front Desk Officer

Cursurile la care înveți ceea ce spui că știi, dar nu știi cum să aplici! Super mulțumit de tot ce am asimilat. Sunt gata să pun în practică și să evoluez!
Aurelian Trancă

Cursant Front Desk Officer

Experiența ADOM a fost peste așteptările mele. Am găsit aici oameni super calzi, super deschiși și prietenoși. Recomand Front Desk Officer Seminar tuturor celor care lucrează în recepție. Este important să învățăm cum să ne comportăm, cum să vorbim, cum să abordăm anumite situații, cum să fim mai eficienți în a le rezolva.
Angelica Scurt

Cursant Front Desk Officer Seminar

A fost o experiență foarte frumoasă. Sunt la început de drum și am învățat foarte multe lucruri noi.
Lavinia Tucu

Cursant Front Desk Officer Seminar

Vă mulțumesc pentru toate informațiile primite. Traineri cu experiență, dedicați, profesionalism. Atmosfera plăcută,organizare bună.
Ionela Constantinescu

Cursant Front Desk Officer

TRAINERI & NETWORKING

Pe parcursul experienței ADOM îți vor fi alături membri ai echipei de management DENT ESTET.
Pregătește-ți setul de întrebări și află cât mai multe răspunsuri atât în timpul prezentărilor, cât și în pauzele de cafea, prânz & networking.

Bianca Iacob

Patient Experience Director
DENT ESTET

Bianca Radu

Patient Experience Coordinator
DENT ESTET

Paula Cazacu

Marketing & Communications
Manager DENT ESTET

ÎNSCRIERE

Cursul Front Desk Officer este alegerea perfectă pentru dezvoltarea cabinetului în care îți desfășori activitatea dacă îţi doreşti să:

  • ai o comunicare mai empatică cu pacientul
  • optimizezi programările în clinică
  • prioritizezi corect activitățile din cadrul recepției
  • gestionezi eficient situații tensionate care pot apărea în relația cu pacientul

Preț EARLY BIRD 400 EURO
până la 31.01.2024

Preț întreg: 550 EURO

 

Prețul cursului include:

  • accesul la cele două zile de curs
  • mapa cursantului
  • lunch & coffee breaks

Înscrie-te la curs și alătură-te comunității noastre!

    FUNCȚIE *

    De unde ați aflat de curs?