Preț EARLY BIRD 400 EURO până la 01.02.2024
Preț întreg: 550 EURO


CUI SE ADRESEAZĂ
Cursul se adresează personalului responsabil cu întâmpinarea pacienților și acomodarea acestora, precum și cu administrarea recepției cabinetelor sau clinicilor stomatologice
DE CE SĂ PARTICIPI
Vei primi informații esențiale despre eficientizarea agendei şi comunicarea cu pacienţii. Vor fi prezentate studii de caz, instrumente de raportare și modalități de fidelizare a pacienților.
CINE TE VA GHIDA
Networking și schimb de informații cu traineri specializați în management operațional și în managementul relației cu pacientul. Echipa DENT ESTET este pregătită să împărtășească informații și sfaturi utile din experiența acumulată.
LIVRABILE OFERITE
La finalul cursului vei primi un set de materiale-model, cu aplicabilitate imediată: fișă post Front Desk Officer, scripturi de comunicare cu pacienții, procese verbale pentru rectificări financiare.

PROGRAM CURS
FRONT DESK OFFICER
Vineri, 15 martie 2024
09:00 – 11:00 Trainer: |
De la „DE CE” la „CUM”: să înțelegem profilul pacientului – partea I | +INFO
Bianca Radu, Patient Experience Coordinator
|
11:00 – 13:00 Trainer: |
De la „DE CE” la „CUM”: să înțelegem profilul pacientului – partea II | +INFO
Bianca Radu, Patient Experience Coordinator
|
13:00 – 14:00 | Pauză de prânz & Networking |
14:00 – 16:00 Trainer: |
Managementul programărilor: Creează o zi mai bună cu o planificare excelentă a agendei! | +INFO
Bianca Iacob, Patient Experience Director
|
16:00 – 17:00 Trainer: |
Workshop: Cum identificăm tipologia pacienților în comunicarea scrisă
Bianca Radu, Patient Experience Coordinator |
Sâmbătă, 16 martie 2024
09:00 – 11:00 Trainer: |
Excelența fără compromisuri. Premisele creării unei experiențe unice pentru pacient | +INFO
|
11:00 – 13:00 Traineri: |
De la haos la maximă eficienţă: organizarea ideală a activităţii Front Deskului | +INFO
Bianca Iacob, Patient Experience Director
|
13:00 – 14:00 | Pauză de prânz & Networking |
14:00 – 15:00 Trainer: |
Protocolul pacientului nou +INFO
Bianca Iacob, Patient Experience Director
|
15:00 – 16:00 Trainer: |
Masă rotundă: Abordarea situațiilor conflictuale +INFO
Bianca Iacob, Patient Experience Director
|

ALUMNI ADOM
Te invităm să cunoști o parte din poveștile de succes ale cursanților ADOM

TRAINERI & NETWORKING
Pe parcursul experienței ADOM îți vor fi alături membri ai echipei de management DENT ESTET.
Pregătește-ți setul de întrebări și află cât mai multe răspunsuri atât în timpul prezentărilor, cât și în pauzele de cafea, prânz & networking.

Bianca Iacob
Patient Experience Director
DENT ESTET

Bianca Radu
Patient Experience Coordinator
DENT ESTET
ÎNSCRIERE
Cursul Front Desk Officer este alegerea perfectă pentru dezvoltarea cabinetului în care îți desfășori activitatea dacă îţi doreşti să:
- ai o comunicare mai empatică cu pacientul
- optimizezi programările în clinică
- prioritizezi corect activitățile din cadrul recepției
- gestionezi eficient situații tensionate care pot apărea în relația cu pacientul
Preț EARLY BIRD 400 EURO
până la 31.01.2024
Preț întreg: 550 EURO
Prețul cursului include:
- accesul la cele două zile de curs
- mapa cursantului
- lunch & coffee breaks