Hipnoză conversațională pentru medicii dentiști – ediția 5 2022-06-09T17:29:49+03:00

”Îmi propun să împărtășesc medicilor cât mai multe din cunoștințele mele de hipnoză medicală aplicată în stomatologie, cu scopul de a acomoda mai bine pacienții anxioși, traumatizați sau cu diferite probleme de sănătate ce nu le permit tratamentul sub anestezie.”
– lector psiholog Bianca Radu.

Frica de dentist este reacția specifică a pacienților la stresul provocat de vizita la medicul dentist.

Deși știința stomatologiei a beneficiat de o serie de inovații tehnologice, durerea, anxietatea și stresul asociate tratamentelor dentare încă sunt o provocare pentru medicii dentiști din lumea întreagă.

De aici și necesitatea unor alternative terapeutice de ameliorare a acestor aspecte negative.

Hipnoza conversațională este una dintre cele mai eficiente alternative: cu rezultate dovedite în cadrul mai multor studii internaționale, aplicată corect, hipnoza este o metodă eficientă și non-invazivă de management al stresului.

Astfel, cursul ADOM de hipnoză conversațională permite medicilor stomatologi care lucrează atât cu copii, cât și cu adulți să implementeze noi tehnici de:

• relaționare cu pacientul
  • gestionare a disconfortului/anxietății/durerii pe parcursul tratamentului

Pentru pacient aplicarea tehnicilor dobândite înseamnă mai multă încredere, o cooperare mai facilă și nouă percepție a tratamentului
– mai relaxant, mai scurt și mai puțin dureros.

În anumite cazuri, hipnoza medicală poate fi folosită în tratamentul pacienților care nu pot beneficia de anestezie medicamentoasă.

BENEFICII curs ADOM hipnoză conversațională:

Aflat la ediția IV cursul de hipnoză conversațională permite medicilor stomatologi să:

faciliteze relația cu pacientul
să ofere confort crescut pacienților
crească gradul de încredere acordat medicului
crească numărul de recomandări
crească gradul de retenție a pacienților existenți

Cursul este împărțit în două module:

1. Familiarizare cu hipnoza 2. Tehnici de management al durerii

Ambele module se bazează pe aplicarea practică în ședințe 1-on-1 a tehnicilor învățate și pe studii de caz reale din cabinetele dentare.

Modul 1:

Familiarizare cu hipnoza: teorie (abordare, demonstrații și practică) despre puterea minții conștiente și subconștiente.

Demitizarea hipnozei, comunicare în hipnoză, limbaj ericksonian
Sugestii și sugestibilitate: tipuri de sugestii, cum se formulează și utilitatea lor la nivel conversațional
Tipuri de hipnoză, tipuri de acompaniere a pacientului în cabinetul stomatologic
Instrumente de bază folosite în hipnoză conversațională: accesarea locului preferat, al locului de siguranță
Etapele derulării unei ședințe de tratament stomatologic cu hipnoză.
Modul 2:

Demonstrațiile au loc atât spontan în cadrul cursului, cât și prin utilizarea videoclipurilor demonstrative, filmate în cadrul cabinetelor DENT ESTET cu acordul pacienților.

Demonstrații, deprinderea și exersarea tehnicilor de management al durerii, tehnici de motivare.
Tipurile de relație medic/pacient și importanța lor
Descrierea durerii
Despre motivație și așteptări, disociere
Teoria durerii
Tehnici de catalepsie, levitație, analgezie.

PREȚ CURS

BILET EARLY BIRD

480 EUR

(rezervări până pe
20 februarie 2022)

PREȚ BILET

550 EUR

(rezervări până pe
31 ianuarie 2022)

ALUMNI

”Dincolo de a fi un curs de hipnoză, este, în primul rând, o experiență de viață care te motivează și te ajută să îți conștientizezi resursele, pentru a reuși în orice îți propui.”

– Dr. Denisa Sgîea

”Recomand cursul de hipnoză pentru medicii dentiști care doresc un plus de confort pentru pacienții lor, în special cei cu o sensibilitate sau anxietate mai mare față de tratamentele stomatologice. Per total, tehnicile deprinse oferă avantaje atât pacienților, cât și medicilor.”

– Dr. Silviu Radu

”Lucrând cu copiii, aceștia reușesc mult mai ușor să intre într-o poveste și tratamentele sunt mult mai ușor de efectuat. Chiar și tratamentele mai complexe le pot face la scaun, uneori fără anestezie. Recomand tuturor acest curs de hipnoză aplicată în stomatologie, pentru a putea trata mai ușor pacienții anxioși, mici sau mari.”

– Dr. Aura Florea

”Acest curs a fost pentru mine bucata lipsă din puzzle-ul numit „relația medic-pacient”. Am învățat să înțeleg teama pacienților atât față de medic, cât și față de aparatele din cabinetul stomatologic și cum să gestionez toate acestea. După acest curs, prin tehnicile învățate, reușesc să fac pacientul să plece cu zâmbetul pe buze chiar și după cele mai complicate proceduri chirurgicale. Timpul trece altfel pentru ei și starea lor de spirit la final este incomparabilă.
Consider că orice medic stomatolog, pe lângă cursurile de pregătire profesională, trebuie să participe și la astfel de cursuri de hipnoză aplicată, pentru că în cabinet nu este totul doar despre dinți.”

– Dr. Raluca Drăgan

”În stomatologie există foarte mulți pacienți cu anxietate. Chiar eu pot spune că mă confrunt aproape zilnic cu acest impediment. Prin cursul de hipnoză conversațională am învățat să gestionez situații atât simple, cât și complicate cu pacienți anxioși. Am eliminat din start varianta de sedare conștientă (proces complex, ce necesită intervenția unui medic anestezist). Hipnoza conversațională lucrează atât de bine încât pot spune că nu mai simt un disconfort în fața pacienților de acest gen, iar principalii câștigători ei sunt, deoarece pot trece peste frică, durere și pot primi tratamentul stomatologic adecvat.”

– Dr. Sebastian Bancu

TRAINER