Pregătește-ți strategiile de marketing!
Cu obiective și resurse investite corect.
Strategiile de marketing sunt o investiție.
Atunci când ele nu își ating obiectivele și nu determină suficient de multi pacienți care ne vizitează și ne recomandă, însă,
pierdem resurse de toate felurile: timp, energie, bani și încrederea de a investi în continuare în marketing.
Marketing medical în 2020 este singurul curs dedicat domeniului medical care te ajută să faci diferența între o strategie eficientă și una sortită eșecului în funcție de mărimea clinicii, bugetul disponibil, concurența și profilul pacientului.

Strategii testate
Bugetele de marketing în domeniul medical sunt mici comparativ cu multe alte industrii, motiv pentru care trebuie să învățăm cum să ne prioritizăm acțiunile. Vom învăța câteva strategii care funcționează indiferent de bugetul alocat.

Instrumente bonus
Vei primi scripturi de comunicare și vânzare, brief-uri de creație, șabloane de emailuri pentru pacienți, model de audit de marketing, fișa de buget, model de strategic planning și multe alte materiale.

Digital Workshop
Inveți și cum să implementezi o parte din noțiunile de marketing online invățate, astfel încât să reduci costurile de externalizare. Eficientizarea te ajută să transmiți mesajul corect pacienților tăi plecând de la principiul “cost efficient”.
Ți se potriveste acest curs dacă:
✔️Înțelegi că acțiunile de marketing te ajută să te dezvolți
✔️Ai un startup medical sau urmează să îți deschizi o clinică
✔️Ești specialist în marketing și dorești să cunoști această piață
✔️Dorești să identifici acțiunile în care ar trebui să investești
Din program
Marketing Medical
• Modelul de stabilire de obiective
• Acțiuni concrete cu bugete reduse
• Schimbări antreprenoriale la nivel strategic
• Cum stabilim, investim și monitorizăm bugetul?
• Cum ne împărțim bugetul de marketing?
• Cum ne asigurăm că investim corect?
• Cost efectiv branding materials
• Trenduri în Social Media
• Trenduri Facebook Ads
• Marketing de angajator
• Trenduri care cresc rata de deschidere a emailurilor
• Campanii SMS. Mai sunt utile in 2020?
• Integrare în strategie cu costuri minime
• Cum scriem un brief de creație
• Cum monitorizăm activitatea colaboratorilor
• Dezvoltarea unui limbaj comun cu al specialiștilor in marketing
• Metode de research privind așteptările pacienților
• Comunicare și vânzare dincolo de clinică
• Generare de recomandări și măsurarea lor
BILETE
PREȚ BILET EARLY BIRD
- Acces la curs
- Mapa cursantului
- Business networking
- Pachet complet de materiale livrabile
- Integrare în Comunitatea ADOM
Traineri

Cristian Taban
Executive Director la Dent EstetDupă o experiență de 20 ani în corporații multinaționale, a ales domeniul stomatologic pentru a-și continua cariera citeste mai mult.

Erika Ionescu
Vicepreședinte și Membru fondator ADOMExpeiența și perfecționarea continuă în marketing și management medical susțin programele educative ADOM citeste mai mult
Înscrie-te la Cursul de Marketing Medical
Partenerii noștri
