Echipa de la recepție reprezintă imaginea clinicii tale și prima impresie pe care o are pacientul despre serviciile pe care i le oferi. Credem în importanța primei vizite și în faptul că pacientul poate fi convins mult mai ușor să accepte un plan de tratament dacă se simte confortabil și în centrul atenției.
Angajatul din Front Desk (recepție) este prima persoană din clinica ta care poate convinge pacientul să te aleagă și să contribuie semnificativ la retenția acestuia. Un Front Desk Officerva aduce mai multe beneficii pentru clinica ta:
- Management al programărilor
- Comunicarea cu pacienții îmbunătățită
- Eficientizarea activității din clinică
- Adoptarea unui protocol de întâmpinare a pacienților
- Creșterea vânzărilor de plan de tratament
- Soluționarea conflictelor din clinică sau a discuțiilor contradictorii cu pacienții nemulțumiți
„Dent Estet n-ar fi ajuns niciodată la stadiul de lider al stomatologiei din România dacă n-aș fi înțeles, încă de la început, faptul că fiecare membru al echipei este important atunci când îți dorești succesul. Dacă pacientul este impresionat de prima lui vizită în clinică, poți discuta mult mai ușor cu el pe planul de tratament. Ai nevoie de un Front Desk eficient și rapid, care să facă față tuturor provocărilor din Recepție și să arate pacienților că îi respectăm și le acordăm toată atenția de care au nevoie”, dr. Oana Taban, CEO&Founder ADOM România.
Trainerii ADOM au pregătit un program de cursuri care se mulează pe problemele din clinica ta și sunt pregătiți să te îndrume spre soluțiile de care ai nevoie. Trimite-ți echipa pe 26 și 27 ianuarie la acest curs pentru dezvoltarea lor profesională și pentru a îmbunătăți activitatea clinicii tale. De asemenea, ADOM România își dorește ca aceste cursuri să contribuie la dezvoltarea pieței de medicină dentară și la ridicarea standardelor de calitate a serviciilor dentare din țara noastră.
Rezervă un loc acum și te bucuri de o reducere de 250E la ADOM Learning Pack!
Nu amâna dezvoltarea clinicii tale!