Regimul tau de marketing

Regimul tau de marketing

La fel ca în cazul unei diete, nu există o rețetă minune care să poată răspunde tuturor nevoilor tale de marketing.

Mulți doctori caută ceea ce este nou, în trend, ceva ce îi ajută să realizeze campanii cu efort minim, puține resurse materiale, dar cu așteptări impresionante referitoare la creșterea numărului de pacienți. Nu există o pastilă magică pentru rezolvarea necesităților de marketing. În schimb, o campanie încercată, ale cărei rezultate ne sunt cunoscute, poate fi susținută pe termen lung și poate fi transformată într-un… stil de viață.

Iată câteva obiceiuri sănătoase pe care te poți baza în orice climat:

1. Fibrele din regimul tău de marketing: CONSISTENȚA

Comunicarea unitară este obligatorie. Când oamenii vizitează site-ul tău, îți văd cărțile de vizită sau primesc un material promoțional, ei trebuie să realizeze cu ușurință faptul că este vorba despre același brand.

2. Controlul porției: SIMPLIFICĂ-ȚI MESAJUL!

Atunci când consumi cantități mari de alimente, rezultatul este luarea în greutate pe care nu ți-o dorești. Atunci când transmiți mesaje multiple publicului tău, rezultatul este încărcarea cu informații nedorite. Cu cât mai simplu este mesajul, cu atât rata ta de succes va fi mai mare.

3. Fă exerciții în fiecare zi: REPETIȚIA

La fel ca într-un regim de slăbire, trebuie să faci exerciții în fiecare zi pentru a avea rezultate, nu doar o dată pe lună. Trebuie să îți susții efortul de marketing pentru a obține rezultate. Oamenii au nevoie să vadă, să simtă, să audă sau să citească mesajul de 5-7 ori înainte să-l urmeze.

4. Longevitatea: ȚINE-TE DE REGIM !

Marketingul funcționează doar dacă implementezi strategiile. Când decizi să începi activitățile de marketing, îți iei un angajament pe care trebuie să te asiguri că ți-l dorești. Nu trebuie să te raportezi la “daca ai marketing” ci la “cum faci marketing” și este important să știi că toate afacerile de success au nevoie de un plan și de o strategie de marketing.

5. Să știi când să te urci pe cântar: SETAREA DE OBIECTIVE

Dacă ai început noua “dietă” ieri, te vei urca astăzi pe cântar să vezi cât ai slăbit? Sau îți vei seta niște obiective de îndeplinit realiste? Poate ar trebui să te urci pe cântar în fiecare duminică seară, având ca scop să slăbești 1 kg pe lună. Setează-ți obiective de marketing realizabile pentru ca tu și echipa ta să nu vă descurajați și să renunțați prea curând!

6. A ști ce să masori: URMĂRIREA

Doar măsurarea kilogramelor pierdute îți poate da un fals sentiment de împlinire. Când vine vorba despre marketingul tău, doar masurarea numărului de pacienți noi îți poate oferi o analiză neconcludentă despre efectele campaniei. Rămân acei pacienți? Produci o medie de X lei/ pacient nou? Merg mai departe cu planul de tratament stabilit?

7. MARKETING = SUCCES PE TERMEN LUNG

Indiferent de strategia de marketing pe care ai vrea să o încerci, ține întotdeauna minte să aplici regulile de bază! Învată din rezultate cum să îți amplifici pe viitor eforturile de marketing!

#marketingmedical #ADOM #lidereducational
Alege garanția efortului promis!

2019-07-10T12:20:24+03:00 iulie 8th, 2019|blog, stiri|

Aboneaza-te la newsletter