La fel ca in cazul unei diete, nu exista o reteta minune care sa poata raspunde tuturor nevoilor tale de marketing. Multi doctori cauta ceea ce este nou, in trend, ceva ce ii ajuta sa realizeze campanii cu efort minim, putine resurse materiale, dar cu asteptari impresionante referitoare la cresterea numarului de pacienti. Nu exista o pastila magica pentru rezolvarea necesitatilor de marketing. In schimb, o campanie incercata, ale carei rezultate ne sunt cunoscute, poate fi sustinuta pe termen lung si poate fi transformata intr-un… stil de viata.
Iata cateva obiceiuri sanatoase pe care te poti baza in orice climat:
1. Fibrele din regimul tau de marketing: CONSISTENTA
Comunicarea unitara este obligatorie. Cand oamenii viziteaza site-ul tau, iti vad cartile de vizita sau primesc un material promotional, ei trebuie sa realizeze cu usurinta faptul ca este vorba despre acelasi brand.
2. Controlul portiei: SIMPLIFICA-TI MESAJUL!
Atunci cand consumi cantitati mari de alimente, rezultatul este luarea in greutate pe care nu ti-o doresti. Atunci cand transmiti mesaje multiple publicului tau, rezultatul este incarcarea cu informatii nedorite. Cu cat mai simplu este mesajul, cu atat rata ta de succes va fi mai mare.
3. Fa exercitii in fiecare zi: REPETITIA
La fel ca intr-un regim de slabire, trebuie sa faci exercitii in fiecare zi pentru a avea rezultate, nu doar o data pe luna. Trebuie sa iti sustii efortul de marketing pentru a obtine rezultate. Oamenii au nevoie sa vada, sa
simta, sa auda sau sa citeasca mesajul de 5-7 ori inainte sa-l urmeze.
4. Longevitatea: TINE-TE DE REGIM !
Marketingul functioneaza doar daca implementezi strategiile. Cand decizi sa incepi activitatile de marketing, iti iei un angajament pe care trebuie sa te asiguri ca ti-l doresti. Nu trebuie sa te raportezi la “daca ai marketing” ci la “cum faci marketing” si este important sa stii ca toate afacerile de success au nevoie de un plan si de o strategie de marketing.
5. Sa stii cand sa te urci pe cantar: SETAREA DE OBIECTIVE
Daca ai inceput noua “dieta” ieri, te vei urca astazi pe cantar sa vezi cat ai slabit? Sau iti vei seta niste obiective de indeplinit realiste? Poate ar trebui sa te urci pe cantar in fiecare duminica seara, avand ca scop sa slabesti 1 kg pe luna. Seteaza-ti obiective de marketing realizabile pentru ca tu si echipa ta sa nu va descurajati si sa renuntati prea curand!
6. A sti ce sa masori: URMARIREA
Doar masurarea kilogramelor pierdute iti poate da un fals sentiment de implinire. Cand vine vorba despre marketingul tau, doar masurarea numarului de pacienti noi iti poate oferi o analiza neconcludenta despre efectele campaniei. Raman acei pacienti? Produci o medie de X lei/ pacient nou? Merg mai departe cu planul de tratament stabilit?
7. MARKETING = SUCCES PE TERMEN LUNG
Indiferent de strategia de marketing pe care ai vrea sa o incerci, tine intotdeauna minte sa aplici regulile de baza! Invata din rezultate cum sa iti amplifici pe viitor eforturile de marketing!