Autoevaleaza-te
Curs Resurse Umane 2018-11-05T18:01:31+00:00
Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

Managementul Resurselor Umane din clinicile dentare
– teoria pusă în practică –

REZERVĂ-ŢI LOCUL AICI!

Curs Încheiat

Te așteptăm cu o echipă de specialiști în resurse umane , avocați și specialiști în managementul pacienților și cu informații acumulate înpeste 19 ani de experiență în domeniul serviciilor stomatologice.

Trainer: Cristian Taban

  1. Viziune – plan de business
  2. Ce înseamna HR  – cum se aplică în clinica stomatologică
    • Analizează și planifică nevoile curente și viitoare în domeniul resurselor umane corelat cu planul de business
    • Dezvoltă Fișe de post clare / Criterii de performanță
    • Cerințe legale legate de relațiile dintre Clinică/Cabinet și angajați/colaboratori
    • Recrutare, integrare, evaluare, motivare
    • Beneficii
    • Traininguri, dezvoltare, evaluare, performanță
  3. Cum ne construim și pregătim echipa pentru a realiza cu success Planul de business

În timpul interviului, recruiterul are rolul de a aduna informații despre calificările candidatului și contextul în care și-a dobândit experiența, să transmită toate informațiile relevante despre post și despre clinică și să identifice gradul de compatibilitate a candidatului cu clinica, echipa și șeful direct.

Perioada de integrare este crucială pentru motivarea noilor angajați și retenția celor performanți. Prima zi este foarte importantă – este o primă impresie – 4% dintre noii angajați pleacă după o experiență dezastruoasă, iar 22% după 45 de zile – jumătate din perioada de integrare.

Nu îți dorești ca noii angajați să creadă că au făcut lucrurile greșit, de aceea este bine să îți faci timp să le explici corect și în detaliu ce presupune munca lor, ce trebuie să obțină, creând astfel un mediu de lucru pozitiv, transparent, cu un nivel de stres redus și o legătură cu angajații, care să îi facă să își dorească o relație pe termen lung.

Cu ce rămâi în urma cursului:

Vei realiza un plan de integrare adaptat clinicii tale, structurat pentru fiecare post.
Vei ști cum să-ți instruiești toți angajații pe protocoalele de lucru urmând câțiva pași simpli:

  • Spune-le ce să facă și de ce să facă lucrurile în acel fel
  • Arată-le cum
  • Lasă-i pe ei să facă, în timp ce tu observi și corectezi
  • Laudă-le progresele
  • Readu-i pe drumul cel bun când se îndepărtează

Ce vei face practic:
Vei învăța cum se realizează un ghid de interviu structurat, adaptat fiecărui post din clinica ta.
Cum te va ajuta:
La sfârșitul workshopului, vei putea :

  • să pui doar întrebările care te ajută să departajezi candidații, astfel încât să iei cea mai buna decizie de angajare pentru clinica ta;
  • să devii mai eficient în susținerea interviurilor și implicit să optimizezi durata întregului proces de recrutare;
  • să ai un mediu de lucru echilibrat, prin angajarea celor mai potriviți candidați în echipa ta
Erika Ionescu

Introducere:
Membrii echipei au personalitati diferite, valori diferite, educatie si sisteme motivationale diferite. Este dotoria noastra sa implementam un set de reguli care sa ii ajute sa actioneze pe baza valorilor comune ale clinicii, sa promoveze corect imaginea clinicii in afara ei, dar si sa se comporte si sa lucreze la cele mai inalte standarde calitative.

In urma cursului vei putea sa
• Implementezi standarde morale care sa ii ajute pe angajati si colaboratori sa aiba un comportament exemplar fata de colegi, pacienti si clinica
• Implementezi niste criterii pe baza carora angajatii sa poata lua cele mai bune decizii
• Te asiguri ca datele confidentiale ale clinicii, dar si cele legate de angajati si pacienti nu sunt desvaluite altor persoane
• Sa implementezi o politica generala fata de comportamentul echipei in Social Media in afara clinicii. Totul pentru a te asigura ca imaginea clinicii tale este promovata corect si ca nu este afectata de comportamente necorespunzatoare ale angajatilor

BONUS curs: 15 minute de Recrutare in Social Media. Anunturi, bugete si strategiii de Ads eficiente

Traineri: Andreea Necula și Aura Pătru

80% dintre angajații care nu își îndeplinesc atribuțiile, eșuează nu din cauza lipsei de competențe profesionale, ci pentru că nu reușesc să lucreze eficient în echipă. Tocmai de aceea, prin indicatori de performanță trebuie să urmărim activitatea angajatului din două perspective esențiale:

  • rezultate concrete, calitative și cantitative
  • atitudinea și relaționarea cu echipa

Ce vei face practic:
Vei învăța cum se realizează indicatori de performanță pentru fiecare post din clinica ta.
DE CE STABILIM INDICATORI DE PERFORMANȚĂ?

  • să direcționezi activitatea de zi cu zi a angajatului spre atingerea obiectivelor și strategiei de business a clinicii.
  • să identifici cu ușurință punctele slabe și puncte tari ale agajaților tăi și să urmărești evoluția profesională a acestora
  • să realizezi programul de training și planul de carieră al fiecărui angajat

Deși salariul nu este principalul factor de motivare al angajaților, acesta se regăsește în top 5 motive care influențează decizia unui angajat performant de păstrare a actualului loc de muncă.
În ultimii ani, majoritatea angajatorilor nu mai discută doar despre oferirea unui salariu, ci au în vedere un sistem complex de salarizare, care cuprinde atât beneficii financiare cât și non-financiare. Clinica ta funcționează pe o piață concurențială a forței de muncă, de aceea este forte important să ai instrumentele corecte de retenție a personalului performant – grila de salarizare, politica de acordare a benenficiilor. etc.
Ce vei face practic:
Pornind de la indicatorii de performanță realizați anterior, pentru fiecare post din clinica ta:

  • vei realiza o grilă de salarizare corectă, luând în consderare toți factorii care pot influența sistemul de salarizare
  • vei ști cum să completezi salariul cu beneficii financiare și non-financiare, corelând astfel pachetele salariale cu rezultate obținute de către angajații tăi

Cum te va ajuta:
La sfârșitul workshopului, vei înțelege care sunt beneficiile unui sistem de salarizare cu indicatori de performanță, în relația cu angajații tăi:

  • angajații știu că vor fi recompensați în funcție de rezultate și de contribuția lor la dezvoltarea clinicii
  • vei motiva și reține angajații performanți, aceștia știind că eforturile lor sunt apreciate
  • vei dezvolta competențele profesionale ale angajaților tăi prin trainingurile și cursurile potrivite
  • vei putea crește gradul de implicare și voluntariat al echipei din clinica ta – angajații înteleg că performanța financiară a clinicii se reflectă și în beneficiile primite
  • vei avea instrumentele necesare pentru a răspunde unei solicitări de creștere salarială din partea unui angajat, astfel încât să corelezi performanțele acestuia cu recompensele pe care le acorzi

Trainer: Cristian Taban

Standardizarea activității crează avantajul de a avea o reacție pregătită la orice situație poate apărea în clinică.

Protocoale si checklisturi – de ce, ce sunt, cum le folosim

Time management

Cum să organizăm ședințe fructuoase și eficiente

Program Eveniment

Învață să alegi și să reții doar oamenii potriviți pentru echipa ta!

În domeniul medical, stabilitatea echipei face diferența între eșec și reușită pe termen lung. Cum ne putem asigura că procesul de recrutare este corect? Că echipa noastră face fașă oricărei schimbări, că oamenii cu care lucrăm se simt motivați și că sunt răsplătiți pe măsura performanțelor?

Vei afla prin teorie certificată și exerciții practice cum să:

  • Recrutezi corect medici, asistenți medicali și personal auxiliar dintr-o clinică dentară
  • Integrezi angajații pentru a ajunge la potențialul lor maxim
  • Motivezi corect angajații fără bonusuri financiare
  • Stabilești corect nivelul salarial al fiecărui angajat
  • Gestionezi conflictele care apar în echipă
  • Evaluezi corect performanțele fiecărui angajat sau colaborator

BILETE

PREȚ BILET

530/ persoană
  • Acces la curs
  • Mapa cursantului
  • Lunch Coffee breaks
  • Business networking

PREȚ BILET
Early Bird

450pana pe 1 August /persoana
  • Acces la curs
  • Mapa cursantului
  • Lunch Coffee breaks
  • Business networking

Traineri

Înscrie-te la curs!

Am citit și acceptat Termenii si Conditiile *

Informații necesare

Ce este un Dental Office Manager? 2018-08-29T14:01:39+00:00
Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

Dental Office Manager-ul este principalul ajutor al unui medic dentist care deține o clinică stomatologică. Este o persoană fără studii medicale, în general, care implementeaza și supervizează toate activitațile ce asigură buna funcționare și dezvoltarea clinicii dentare. În acest fel, medicul se poate concentra exclusiv pe actul medical și pe relația cu pacienții, iar afacerea sa evoluează continuu.

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.
Cine participă la Școala DOM? 2018-08-29T14:02:26+00:00
Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

Școala Dental Office Managers este dedicată atât prorietarilor de cabinete și clinici dentare, cât și persoanelor care au diverse atribuții administrative în cadrul clinicii. Proprietarii participă de obicei pentru a-și înțelege mai bine afacerea, pentru a face un plan strategic de business, dar și pentru a ști cum să delege atribuțiile sale administrative unui Dental Office Manager.

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.
Cine participă la cursul Front Desk Officer? 2018-08-29T14:02:42+00:00
Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

Cursul Front Desk Officer este dedicat exclusiv persoanelor din recepțiile clinicilor dentare, sau celor care se ocupă de procesul de programare, facturare, de relația directă cu pacienții și de managementul programărilor. Acest curs oferă foarte multe mostre de materiale de comunicare, rapoarte și protocoale prin care poate fi eficientizată activitatea din recepție.

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.
Primesc o diplomă în urma cursului? 2018-08-29T14:02:57+00:00
Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

După finalizarea fiecărui program ADOM, cursanții primesc o diplomă de certificare. Aceasta este o atestare a cunoștințelor dobândite în timpul cursurilor și oferă valoare deosebită în fața angajatorilor din domeniul medical.

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.
Există vreo facilitate pentru studenți/rezidenți? 2018-08-29T14:05:15+00:00
Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

ADOM susține permanent dezvoltarea timpurie a studenților și rezidenților. Pentru aceștia există programe speciale ce oferă atât facilități financiare, cât și diverse programe de practică derulate în clinicile partenere. Pentru detalii suplimentare, așteptăm un email pe adresa office@dentalmanagers.ro

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.

Partenerii noștri

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.




Am citit și acceptat Termenii si Conditiile *