Și cabinetul tău are nevoie de MANAGEMENT DENTAR!

Și cabinetul tău are nevoie de MANAGEMENT DENTAR!

Convingerea că ai nevoie de management dentar nu trebuie să se limiteze doar la dimensiunea și profitul cabinetului tău.

Gândirea pe termen lung, optimizarea, eficientizarea, gestionarea echipei și oferirea celor mai bune experiențe pacienților în cabinetul tău reprezintă aspecte integrate în fiecare business medical, indiferent de vechimea pe piață, de mărimea echipei sau de numărul pacienților existenți.
De aceea fiecare proprietar de clinică sau cabinet stomatologic ar trebui să acorde importanța necesară tuturor aspectelor ce tin de functionalitatea si de viitorul propriului cabinet.

Gândirea pe termen lung a businessului medical te ajută să îți stabilești nivelul la care vrei să ajungi și motivele care stau la baza transformărilor pe care ți le dorești. Din asta generează planul de business care cuprinde obiectivele și strategiile necesare, astfel încât să poți atinge nivelul dorit.

Ți-ai deschis un cabinet și ești mulțumit de rezultatele care vin în urma acțiunilor relativ spontane și oportuniste pe care le faci.
Însă trebuie să știi că agenda plină de programări nu înseamnă neapărat și cifrele dorite la sfârșitul lunii. Și ai nevoie de o imagine clară în mod constant pentru a preîntâmpina, atunci când este cazul, provocările domeniului.

Cum știi unde câștigi și unde ai pierderi, dacă nu îți faci calculele lunar?

Având acces la situația reală a afacerii tale, poți stabili unde ai nevoie să eficientizezi anumite procese pentru a îmbunătăți rezultatele.
Optimizarea este o etapă constant necesară în dezvoltarea cabinetului, însă posibilă doar după ce îți stabilești cele mai potrivite strategii, corelate cu statusul businessului tău. Iar pentru ca acest lucru să fie posibil, ai nevoie să cunoști toate informațiile care îți poziționează cabinetul în piața concurentă.
Activitățile zilnice, rezolvarea problemelor și a provocărilor pe care domeniul medical le are constant, îndeplinirea planului de dezvoltare, toate acestea impun resurse importante. În toate procesele de îmbunătățire și de creștere ai nevoie de o echipă care să te susțină, care să tragă alături de tine în eforturile depuse, de o echipă performantă și capabilă care să nu îți consume mai mult din timpul alocat pentru asta. Resursa umană este un factor decisiv pentru îndeplinirea tuturor obiectivele propuse, de aceea ai nevoie de un sistem de recrutare foarte bine definit, care să cuprindă integrare și evaluare.

Experiența pe care și-o doresc pacienții și pentru care sunt dispuși să plătească este alta față de ce ți-ai asumat tu în urma cu mult timp.

Accesul lor la informații, criteriile de selecție, variantele pe care le au pe piață și comportamentul lor, solicită de la tine o nouă promisiune pentru a le oferi serviciile pe care și le doresc, pe măsura așteptărilor pe care le au.
Ei și-au educat comportamentul de cunoaștere, se documentează, cunosc și fac comparații între calitățile unui serviciu, aleg singuri între experiența unui medic și a altuia. Aici intervine obligația ta de a face cel puțin aceleași schimbări.

Pentru procesul de schimbare care are loc constant și pentru implicarea pe care o putem avea în atingerea standardelor internaționale pe piața României, am creat Programul Școala DOM care cuprinde tot ce trebuie să cunoști despre un business medical pe termen lung pe o piață concurentă!

Misha
Community Manager ADOM
Contributor #adomblog
2019-07-10T12:23:55+03:00 iulie 8th, 2019|blog, stiri|

Aboneaza-te la newsletter