Stiai ca telefonul este aparatul care iti aduce cei mai multi bani in clinica?

Stiai ca telefonul este aparatul care iti aduce cei mai multi bani in clinica?

Expertii in managementul cabinetelor dentare sustin ca fara telefon, ar fi in zadar investitiile in cele mai noi tehnologii si in cele mai costisitoare materiale de promovare. Ce s-ar intampla daca, de exemplu, ai imparti pliante pe care nu este scris un numar de telefon pentru programari?

Intrucat o consultatie stomatologica are la baza increderea, inainte de a stabili o programare pacientul trebuie sa interactioneze direct cu cineva din cabinet, care sa il asigure ca problemele lui vor gasi aici rezolvarea dorita. Aceasta este, de cele mai multe ori, persoana din receptie.

Intr-un fel, cel/cea care raspunde la telefonul din receptie are cel mai important job din cabinet. La primul contact cu clinica pacientul alege sa se programeze, sau nu. Asadar, vrei sa lasi o persoana neexperimentata si neinstruita sa execute un job atat de important pentru business-ul stomatologic? Noi speram ca nu! De aceea, iti oferim cateva reguli pe care trebuie sa le urmeze atat persoanele angajate la receptie, cat si coordonatorul lor: Dental Office Managerul. Daca urmezi aceste sfaturi, vei obtine mai multe apeluri telefonice care se concretizeaza in incasari pentru clinica ta!

2018-09-02T13:21:09+03:00 octombrie 5th, 2016|blog|

Aboneaza-te la newsletter