Ca Dental Office Manager, probabil ca ai vizitat site-urile clinicilor dentare concurente. Daca nu, ar trebui sa incerci. Vei vedea ca multe dintre ele nu inspira incredere. Site-ul tau ce impresie crezi ca le ofera pacientilor?
Unele clinici dentare investesc mult in crearea unui website, insa nu adauga continut si nici nu il actualizeaza. Imagineaza-ti ca atunci cand un potential pacient intra pe prima pagina a website-ului tau, este ca si cum ar veni la receptie, in cabinet. Vrei sa vada o clinica dezorganizata, care nu comunica eficient si are un aspect respingator? Cu siguranta, nu. De aceea, este important sa tratezi website-ul cu foarte mare importanta.
In continuare iti prezentam cateva actiuni simplu de intreprins, pentru a oferi pacientilor un site prietenos, care inspira incredere.
- Iesi din tipare
Fiecare clinica are un element care o diferentiaza de celelalte: locatia, preturile, o noua tehnologie, un medic foarte cunoscut etc. Acest element ar trebui sa fie cel in jurul caruia construiesti site-ul. Nu cauta sa adaptezi business-ului tau dentar un tipar de site al unei alte clinici. In incercarea de a simplifica lucrurile, poti pierde sansa de a avea un website care atrage pacientii.
- Publica fotografii reale cu echipa si clinica
Fotografiile cumparate de pe internet reprezinta motivul pentru care multe website-uri din domeniul dentar arata la fel. Pe langa originalitate, fotografiile reale cu echipa si cu clinica, ofera confort pacientilor pentru ca le permit sa cunoasca mediul in care urmeaza sa vina si oamenii care ii vor trata, inca dinainte sa ajunga la prima programare. Organizeaza o sedinta foto cu echipa si incarca fotografiile pe website, alaturi de o scurta biografie a fiecaruia. Daca gasesti o persoana care sa creeze si un tur video al clinicii, va deveni si mai convingator site-ul tau.
- Ai grija ca website-ul sa fie “responsive”
Un site „responsive” se reorganizeaza grafic in functie de ecranul pe care este vizualizat (laptop sau desktop, tableta sau telefon mobil etc.). Astfel, cand un potential pacient va primi prin SMS un link de la un prieten care vrea sa ii recomande clinica, el va ajunge pe site-ul tau. Daca website-ul nu este „responsive” nu se va incarca pe telefon sau, mai rau, va fi disproportionat si va enerva pacientul, determinandu-l sa inchida website-ul inainte sa fie convins ca ar trebui sa vina in clinica.
- Ofera testimoniale
Gandesete-te ca site-ul este o vitrina unde expui tot ce ai mai frumos si mai bun, ca sa convingi pacientii sa calce pragul clinicii tale. Testimonialele sunt experientele pacientilor multumiti, spuse chiar de ei, prin video sau text. Acestea ofera o mare credibilitate serviciilor pe care le oferi, prin simplul fapt ca mesajul nu pleaca de la clinica spre pacienti, ci de la pacienti multumiti spre potentiali pacienti. Invita doi-trei pacienti fideli sa iti spuna in cateva cuvinte cum li se par serviciile clinicii, echipa, atmosfera si cere-le acordul sa publici pe site ceea ce iti spun.
- Fii prietenos si primitor
Din pacate, orice persoana si-ar dori sa amane cat mai mult vizita la dentist. Din acest motiv, coninutul de pe website trebuie sa fie uman, prietenos si sa puncteze beneficiile care ofera confort pacientilor, dincolo de calitatea tratamentelor: o sala de asteptare mai speciala, posibilitatea ca pacientul sa asculte muzica preferata, sa urmareasca un film in timpul tratamentului sau chiar rezervarea unui loc de parcare daca ai cabinetul intr-o zona mai aglomerata. De asemenea, cand descrii tratamentele, evita sa folosesti termeni tehnici sau abrevieri greu de inteles.