Preț EARLY BIRD 390 EURO până la 15.03.2025
Preț întreg: 480 EURO

  CUI SE ADRESEAZĂ

Cursul se adresează medicilor stomatologi care doresc fie să își deschidă un cabinet, fie mutarea sau extinderea cabinetului existent.

  CE VEI ÎNVĂȚA

Informațiile prezentate simulează procesul deschiderii unui cabinet dentar, cu focus pe sursele de finanțare, bugetare, business plan, dotare, avize și greșelile de evitat.

  CINE TE VA GHIDA

Networking și sharing de informații cu membri ai echipei manageriale DENT ESTET și specialiști în crearea unei experiențe excepționale pentru pacient.

 LIVRABILE OFERITE

La finalul cursului vei primi un set de materiale-model, cu aplicabilitate imediată, cum ar fi: opis consimțăminte, protocoale de lucru, rapoarte, listă avize.

AGENDA ADVANCED START-UP SEMINAR

Vineri, 16 mai 2025

08:30 – 09:00 Welcome Coffee
09:00 – 11:00 Excelența fără compromisuri. Premisele creării unei experiențe unice pentru pacient

Andra Mărgeanu, HR Manager

• Importanța rolului unui Front Desk Officer
• Cât de mult contează prima impresie
• Stabilirea unei relații pe termen lung

11:00 – 13:00 De la „DE CE” la „CUM”: să înțelegem profilul pacientului (Partea I)

Bianca Radu, Patient Experience Coordinator
DENT ESTET

Comunicarea eficientă și empatică cu pacienții depinde de cunoașterea și recunoașterea tipurilor de pacienți, în funcție de profilul personalității lor.

13:00 – 14:00 Pauză de prânz & Networking
14:00 – 16:00 De la „DE CE” la „CUM”: să înțelegem profilul pacientului (Partea II)

Bianca Radu, Patient Experience Coordinator
DENT ESTET

Odată identificat profilul pacientului, este necesară adoptarea unei atitudini şi a unui limbaj personalizat, pentru ca el să se simtă înţeles şi acceptat.  Descoperim împreună ce atitudini generează armonie sau conflict în interacţiunea dintre diferitele tipuri de personalitate.

16:00 – 17:00 Workshop: Cum identificăm tipologia pacienților în comunicarea scrisă

Bianca Radu, Patient Experience Coordinator
DENT ESTET
Andra Mărgeanu, HR Manager

Sâmbătă, 17 mai 2025

08:30 – 09:00 Welcome Coffee
09:00 – 11:00 De la haos la maximă eficienţă: organizarea ideală a activităţii Front Deskului

Bianca Iacob, Patient Experience Director
DENT ESTET

Află care sunt principalele tipuri de protocoale de lucru şi rapoarte care susţin eficientizarea activităţii în Front Desk.
Optimizarea proceselor de lucru oferă pacienţilor siguranţă şi confort.

11:00 – 13:00 Managementul programărilor: Creează o zi mai bună cu o planificare excelentă a agendei!

Bianca Iacob, Patient Experience Director
DENT ESTET

Modul în care sunt gestionate programările pacienţilor pot influenţa productivitatea clinicii la finalul zilei. Obţine mai mulţi de da, prin realizarea programărilor în mod eficient pentru pacient!

 

13:00 – 14:00 Pauză de prânz & Networking
14:00 – 15:00 Protocolul pacientului nou  

Bianca Iacob, Patient Experience Director
DENT ESTET

Modul în care sunt abordaţi pacienţii noi poate determina retenţia acestora. Cele mai mici detalii contează şi ne diferenţiază!

15:00 – 16:00 Masă rotundă: Abordarea situațiilor conflictuale  

Bianca Iacob, Patient Experience Director
DENT ESTET
Bianca Radu, Patient Experience Coordinator
DENT ESTET

Creează un plan de acţiune pentru a identifica şi comunica cu diferitele tipologii de pacienţi, astfel încât să închei în mod pozitiv orice conflict.

Pe baza livrabilelor primite si a cunostintelor acumulate in cele 2 zile de curs, participantii din cadrul Front Desk Officer Seminar realizeaza si aplica materiale personalizate in clinica, in cadrul unui proiect dedicat, desfasurat pe o perioada de aproximatix 2 luni de la finalizarea cursului.

Acestea sunt evaluate de echipa de traineri ADOM, iar concluziile sunt discutate in cadrul unei sesiuni online de follow-up, la care pot participa si medicii fondatori/ managerii de clinica.

TRAINERI & NETWORKING

Pe parcursul experienței ADOM îți vor fi alături membri ai echipei de management DENT ESTET.
Pregătește-ți setul de întrebări și află cât mai multe răspunsuri atât în timpul prezentărilor, cât și în pauzele de cafea, prânz & networking.

Cristian Taban

Director Executiv
DENT ESTET

Dr. Oana Taban

Fondator & Preşedinte ADOM
CEO & Fondator DENT ESTET

ALUMNI ADOM

Te invităm să cunoști o parte din poveștile de succes ale cursanților ADOM

ADOM - Cursuri de predat experiență. Lectori minunați, participanți interesați, multă lumină! Recomand cu încredere tuturor celor care doresc să-și dezvolte cunoștințele economice în domeniul stomatologic. Dacă vrei să îți deschizi propria afacere în domeniu...it's a must!
Dr. Vlad Cristian Deac

Medic Antreprenor Fondator Dr. Vlad Cristian Deac Cabinet Stomatologic, Oradea

O echipă de oameni extraordinari, care reușesc să transfere cursanților ADOM, de fiecare dată, nu doar din experiența, ci și din leadership-ul lor.
Dan Maftei

Manager, Clinica Professional Dentist Iași

„Learn before you earn” - după asta m-am ghidat când am ales ADOM. Oameni minunați cu idei minunate! Am întâlnit o echipă de profesioniști de la care am învățat o serie de lucruri esențiale în dezvoltarea managementului unei clinici de stomatologie.
Elena Vladu

Manager Clinica WhiteKiss

Preț EARLY BIRD 390 EURO până la 15.03.2025
Preț întreg: 480 EURO

ÎNSCRIERE

    Înscrie-te la curs și alătură-te comunității noastre!

    FUNCȚIE *

    De unde ați aflat de curs?



    Adaugă în Calendar
    01/31/2025 9:00 am
    02/01/2025 5:00 pm
    Romania/Bucharest
    Advanced START-UP Seminar
    Advanced START-UP Seminar
    Sibiu

    INVITĂ UN COLEG

    Dăruiește #ExperientaADOM.

    Înscrie-te împreună cu un coleg și beneficiați de un discount de 5% la Advanced START-UP Seminar.

    Asociaţia Dental Office Managers (ADOM) este susţinută de cei 25 de ani de excelenţă în stomatologia privată ai DENT ESTET, liderul serviciilor dentare din România. Înfiinţat în 1999, grupul DENT ESTET si-a consolidat poziţia de lider de piaţă, dezvoltând o comunitate de peste 600 de membri dedicaţi, dintre care 185 de medici activi exclusiv în clinicile DENT ESTET. Grupul deţine 18 clinici stomatologice multidisciplinare în diverse orase din România, destinate uturor categoriilor de vârstă, si 7 divizii de excelenţă unice în ţară. Printre inovaţi ile majore aduse pe piaţă se numără primele clinici stomatologice dedicate exclusiv copiilor şi adolescenţilor, DENT ESTET 4 KIDS şi DENT ESTET 4 TEENS, precum si prima scoală dedicată pregatirii ownerilor si managerilor de cabinete stomatologice, ADOM.