Asociația Dental Office Managers găzduiește comunitatea educațională bazată pe cei 25 de ani de experiență a grupului de clinici DENT ESTET. Încă de la lansarea sa din anul 2013, ADOM și-a propus să dezvolte cultura de sharing promovată de echipa de management DENT ESTET și întreținută de toți oamenii care au participat fie la cursuri, fie la workshopuri sau alte sesiuni de lucru. Astfel, comunitatea ADOM a devenit punctul de referință pentru management educațional în ceea ce privește managementul medical și locul care unește profesioniștii în domeniul stomatologiei indiferent de rolul acestora în ecosistemul medical.
Motivați de interese comune și inspirați să contribuie la o experiență stomatologică desăvârșită pentru pacienți, membrii comunității ADOM sunt aduși împreună de o serie de atribute care îi diferențiază în mod natural pe piața serviciilor medicale. Acestea stau la baza îndeplinirii obiectivelor profesionale ale fiecăruia dintre cei peste 1800 de membri, definind astfel ideologia comunității în tot ansamblul său.
- Rigurozitate științifică
Fie că fac parte din echipa medicală sau că lucrează alături de aceasta, membrii comunității ADOM au demonstrat capacitatea de a înțelege procesele complexe, de a urmări cu disciplină firul roșu al lucrurilor, căutând în permanență explicații, date și dovezi pentru a înțelege lucrurile în profunzimea lor.
- Orientare spre carieră
Participanții la programele ADOM sunt focusați asupra progresului profesional, motiv pentru care se înconjoară constant de oameni de la care pot învăța și fac o prioritate din cursurile de dezvoltare profesională și de perfecționare, precum și din fructificarea oportunităților de networking. Aceștia sunt constant în căutare de mentori și colegi care pot avea o contribuție semnificativă la succesul lor.
- Leadership nativ
Cursanții ADOM împărtășesc o capacitate naturală de leadership, încurajată de medicii proprietari, pe care și-o rafinează prin frecventarea cursurilor de perfecționare. Astfel, pot să inspire echipa din care fac parte indiferent de rolul pe care îl ocupă. Văd situația în perspectivă, au încredere în colegi și în cunoștințele acestora, știu când este momentul să conducă și când este momentul să facă un pas în spate și să urmeze.
- Capacitate de a face față schimbărilor
Domeniul stomatologiei este în continuă evoluție, cu tehnologii și tehnici noi apărând constant. În această industrie extrem de dinamică, comunitatea ADOM a promovat întotdeauna o atitudine pozitivă față de schimbare, înțelegând că flexibilitatea și adaptabilitatea sunt unele dintre elementele esențiale care transformă provocările în oportunități.
- Curiozitate înnăscută
În comunitatea ADOM există cultura conform căreia învățarea nu se oprește niciodată. Beneficiarii programelor educaționale sunt încurajați să pună întrebări, să exploreze profunzimea proceselor de lucru și, mai ales, să meargă dincolo de specificitățile activității proprii, pentru a avea o viziune de ansamblu asupra felului în care activitatea lor se întrepătrunde și depinde de activitățile colegilor.
- Focus pe ceea ce contează
Perseverența și răbdarea de a ajunge la rezultatul dorit sunt în ADN-ul comunității ADOM. Participanții învață să vadă lucrurile în perspectivă, rămân motivați în fața proceselor care consumă timp dacă simt că resursele sunt alocate eficient și își distribuie energia pentru a ajunge acolo unde și-au propus.
- Capacitate de comunicare și relaționare empatică
Empatia și abilitatea de a construi relații bune cu pacienții, dar și cu colegii, sunt esențiale pentru a construi o experiență confortabilă și plăcută pentru aceștia. În comunitatea ADOM înțelegerea faptului că un serviciu de calitate depinde de abilitatea de a asculta activ este de maximă importanță și dezvoltată corespunzător.
- Mentalitate de antreprenor
În comunitatea ADOM cursanții sunt încurajați să își creeze singuri oportunități. Astfel încât investesc resurse pentru a înțelege piața, își asumă riscuri calculate, sunt proactivi, își analizează confortabil competitorii, înțeleg că pacientul este beneficiarul și principala sursă de feedback. Implicit, își definesc și își comunică diferențiatorul pentru a veni în întâmpinarea nevoilor pacientului.
- Alocare eficientă a timpului
Comunitatea ADOM se bucură de membri dedicați muncii pe care o realizează, implicați, pasionați și care își îndreaptă în permanență acțiunile spre atingerea obiectivelor. Aceștia caută mereu răspunsuri punctuale la situații particulare, consultându-se cu cei mai buni specialiști în funcție de context și apreciază procesele validate și explicate corespunzător în defavoarea rețetelor de succes universale.
- Cultura de sharing
Membrii comunității ADOM duc mai departe bucuria de a împărtăși celorlalți din experiența lor pentru ca tot mai mulți pacienți să beneficieze de servicii stomatologice excepționale. Satisfacția de a face bine celor din jur devine astfel sursă de energie, îi determină să-și dorească în mod constant să pună în beneficiul comunității din care fac parte toate cunoștințele acumulate și nu în ultimul rând, le hrănește pasiunea pentru dezvoltare pe termen lung, atât pe plan individual, cât și alături de echipă.
“Este important să înțelegem la nivel de comunitate faptul că putem crește exponențial doar atunci când și colegii noștri din alte clinici cresc în același timp. Educarea unor standarde de calitate excepționale și impunerea excelenței în clinicile și cabinetele noastre dărâmă bariere care ne limitează dezvoltarea profesională și deschid porți pentru noi oportunități, nu doar pentru pacienți, dar și pentru echipele din care facem parte. ADOM va încuraja întotdeauna bucuria de a da mai departe cunoștințele acumulate în ani de muncă și experiență, dar mai ales dorința membrilor care ni se alătură an de an, de a învăța să își dezvolte propriile sisteme, să le adapteze situației lor particulare și astfel să ia decizii îndrăznețe pentru viitor.” Dr. Oana Taban, Președinte ADOM, Fondator & CEO DENT ESTET