Preț EARLY BIRD 390 EURO până la 15.11.2024
Preț întreg: 480 EURO


CUI SE ADRESEAZĂ
Cursul se adresează personalului de la recepție și asistenților responsabili cu gestionarea programărilor și primirea pacienților, precum și medici stomatologi sau proprietari de clinici care doresc să eficientizeze administrarea recepției, transformând-o într-un avantaj competitiv.
CE VEI ÎNVĂȚA
Vei primi informații esențiale despre comunicarea cu pacienţii și eficientizarea agendei. Se vor prezenta studii de caz, instrumente de raportare și modalități de fidelizare a pacienților.
CINE TE VA GHIDA
Traieneri specializați care îți vor oferi noțiuni despre managementul operațional și despre managementul relației cu pacientul. Echipa DENT ESTET este pregătită să împărtășească informații și sfaturi din experiența acumulată.
LIVRABILE OFERITE
La finalul cursului vei primi fișa de post pentru Front Desk Officer, scripturi de comunicare cu pacienții, procese verbale pentru rectificări financiare etc.

AGENDA FRONT DESK OFFICER SEMINAR
Vineri, 24 octombrie 2025
08:30 – 09:00 | WELCOME COFFEE |
09:00 – 11:00 |
Excelența fără compromisuri. Premisele creării unei experiențe unice pentru pacient Andra Mărgeanu, HR Manager
|
11:00 – 13:00 |
De la „DE CE” la „CUM”: să înțelegem profilul pacientului (Partea I) Bianca Radu, Patient Experience Coordinator
|
13:00 – 14:00 | Pauză de prânz & Networking |
14:00 – 16:00 |
De la „DE CE” la „CUM”: să înțelegem profilul pacientului (Partea II) Bianca Radu, Patient Experience Coordinator
|
16:00 – 17:00 |
Workshop: Cum identificăm tipologia pacienților în comunicarea scrisă Bianca Radu, Patient Experience Coordinator |
Sâmbătă, 25 octombrie 2025
08:30 – 09:00 | WELCOME COFFEE |
09:00 – 11:00 |
De la haos la maximă eficienţă: organizarea ideală a activităţii Front Deskului Bianca Iacob, Patient Experience Director
|
11:00 – 13:00 |
Managementul programărilor: Creează o zi mai bună cu o planificare excelentă a agendei! Bianca Iacob, Patient Experience Director
|
13:00 – 14:00 | Pauză de prânz & Networking |
14:00 – 15:00 |
Protocolul pacientului nou Andra Mărgeanu, HR Manager
|
15:00 – 16:00 |
Masă rotundă: Abordarea situațiilor conflictuale Andra Mărgeanu, HR Manager
|
Proiect practic și sesiune de Follow-up
Experiența ta la Front Desk Officer Seminar nu se termină după 2 zile! Vei avea ocazia să pui în practică noile cunoștințe prin realizarea unui proiect personalizat în clinica ta, pe parcursul a aproximativ două luni.
Acest proiect va beneficia de evaluare din partea trainerilor ADOM, iar rezultatele vor fi analizate într-o sesiune dedicată de follow-up online. La această sesiune pot participa și medicii fondatori/managerii de clinică, asigurând o integrare eficientă a schimbărilor.

TRAINERI & NETWORKING
Pe parcursul experienței ADOM îți vor fi alături membri ai echipei de management DENT ESTET.
Pregătește-ți setul de întrebări și află cât mai multe răspunsuri atât în timpul prezentărilor, cât și în pauzele de cafea, prânz & networking.

Bianca Iacob
Patient Experience Director
DENT ESTET

Bianca Radu
Patient Experience Coordinator
DENT ESTET

Andra Mărgeanu
HR Manager

Alina Picior
Dental Office Manager
DENT ESTET Brașov

ALUMNI ADOM
Te invităm să cunoști o parte din poveștile de succes ale cursanților ADOM
Preț: 480 EURO